PDA

View Full Version : Muziekavond school 2009



WICKED
15 februari 2009, 15:10
Hallo!

Op de muziekavond van onze school heb we het volgende stuk gespeeld
wat ik had uitgezocht (en al eens eerder gepost heb maar nog niet helemaal af).

Waso swing:

http://www.youtube.com/watch?v=HBuXK8-Fnqs


en....

voor de liefhebbers nog One van Metallica:

http://www.youtube.com/watch?v=HgufLybEmrM

Het einde is niet helemaal oke, maar ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden:)


Groetjes,

Wicked

WICKED
20 februari 2009, 02:36
een extraatje:)

http://www.youtube.com/watch?v=9heHvaYcFbE

Malmsteen blues:)

Puur uit verveling... 1 take, niks verbeterd ofzo. Het is totaal geen goede blues (vandaar malmsteen blues) alleen ik vond sommige stukjes zelf wel de moeite waard om te posten.

Zou wel vet vinden als jullie wat tips of kritiek zouden kunnen geven van mijn belabberde gitaarspel:)

groetjes,

wicked

richwoodplayer
20 februari 2009, 03:02
ik vind het super gaaf klinken!
ik word er stil van:o
nice!:D

WICKED
20 februari 2009, 03:13
ik vind het super gaaf klinken!
ik word er stil van:o
nice!:D

ah das mooi!:) thnx!

VHsologitarist
22 februari 2009, 06:32
Klinkt weer lekker Wick,

Die Waso vind ik nog het mooist. Je blues iets minder (maar ben ook geen fan van Yngwie Druipsteen). Mooi om te zien dat je open staat voor meerdere muziekrichtingen. Duidelijke progressie zichtbaar!

Keep on goin'

harrie-beton
22 februari 2009, 08:58
lijkt me een aardig optreden. Echter de akoestische gitaar is opgenomen met de microfoon voor het klankgat, dat klinkt erg lelijk vind ik. Er komt dan veel te veel bas in die het geluid wegdrukt in de mix.

Bloodline
22 februari 2009, 11:04
Hey Wick,

Je Swing... Superb! Echt goed... heel goed van je.

Die ONE uitvoering....... het staat er zo hopeloos bij, je moet headbangen de duivel uitdrijven!

Micro-e
22 februari 2009, 12:40
Die swing is echt geweldig gespeeld :ok:
One is ook goed, ik vind alleen de zang niet zo......

WICKED
22 februari 2009, 18:43
VHsologitarist: ik ben weer blij te horen dat ik vooruit ga:) (dat is een van de dingen die ik zelf niet zie en waar ik over twijfel) en a die yngwie is niet echt serieus... tof! bedankt!

harrie-beton:

ook bedankt! inderdaad veel bas, hoe zou het dan precies anders moeten?

Bloodline:

thnx! en ja het staat er nogal triest bij he haha, ben ik met je eens. Dat ik ziek was die dag is misschien een slecht excuus daarvoor maar normaal ga ik wel meer mee met de muziek. (hoop ik/denk ik) Plus we stonden ook niet zo prettig, de pluggen konden er elk moment uitspringen omdat de snoeren niet zo goed lagen en te kort waren:p mja I get your point:)

Micro-e:

Bedankt!

groetjes,

wicked

Tho
22 februari 2009, 23:14
sorry maar die One cover vind ik nogal een schaamteloze vertoning. Wat Bloodline zegt eigenlijk.

De snare roffel moet double bass zijn trouwens, maar dat wist je waarschijnlijk wel ;)

DeiDRagonas
23 februari 2009, 00:34
Die One uitvoering is niet zo inderdaad... Vooral die zanger is zo bang als een konijn. Die gast is vet zenuwachtig.. Heeft ie t wel droog gehouden nog die avond?
:)

Dat Waso deuntje vond ik erg goed btw. Nu je blues ff checken..

Grt R!