PDA

View Full Version : Nieuw lid: Daniël Daniël



Daniël Daniël
15 februari 2009, 14:25
L.S.!

Ik ben Daniël Daniël. Muziek en gitaarspelen spelen al sinds ik me kan herinneren een enorme positieve rol in mijn leven. Zwijmelmuziek tokkelen bij een kampvuur op een Spaans strand, kneiterharde rock wegrammen op een platbodem in de gracht bij de Nonnenbrug in Leiden, optreden tijdens oud en nieuw in Vietnam, plaatjes opnemen, gedraaid worden op de radio, crowdsurfen in een toga tijdens de keiweek in Groningen, mijn beste vriendje toezingen tijdens zijn huwelijk - zomaar een paar dingen die me te binnen schieten. En allemaal dankzij dat briljant mooie instrument. Hail.

Ik heb (indie)rock gespeeld in allerlei verschillende bandjes, tegenwoordig speel ik disco en soul :soul: in een grote feestband (www.ten-four.nl). Erg leuk om me een compleet andere stijl eigen te maken!

Ik speel meestal op een Fender Telecaster Thinline, maar heb ook een Squier Stratocaster uit '89 met een prachtig geluid :strat:. Een Vox AC-30CC1 zorgt voor de versterking. Qua effecten ben ik sinds de shift in stijl nog een beetje zoekende, maar Wah, Maxon OD808 (een soort tubescreamer), en DigiTech Chorus hebben een vaste plek op mijn pedalboard.

We spreken.

Daniël.