PDA

View Full Version : Keymusic Herentals



Output
14 februari 2009, 19:48
Een vraagje (waarschijnlijk) voor de belgen onder ons.
Is er al iemand de Keymusic in Herentals binnengestapt, ik woon er in de buurt en ik zoek een goedkope winkel voor mijn nieuwe versterker te kunnen kopen. Anders ga ik wel terug naar Music Maestro (die niet slecht is maar Key is goedkoper).
Ja ik zit wat krap bij kas > ben er 14 en mijn enige bron van inkomsten is feestdagen en nieuwjaar :dontgeti:

oh ja en zakgeld

marc_o
14 februari 2009, 20:04
Hey, heeft Key de winkel van Limit overgenomen misschien?

Output
14 februari 2009, 20:45
Ik zou het niet weten.:)

toon-
14 februari 2009, 21:03
Stap gewoon zelf even binnen als je er dan toch dicht bij woont? Je bent echt niet verplicht iets te kopen als je binnenstapt, gewoon even testen kan gerust in zulke winkels.

marc_o
14 februari 2009, 21:11
Ik zou het niet weten.:)


Ik weet niet of je de zaak al gezien hebt, maar als het die winkel is die ik bedoel, issie tegenover een soort van kerkpleintje...zou goed kunnen.

Mad mind
15 februari 2009, 12:35
Ik ben er vorige week eens een kijkje gaan nemen. Leuke winkel, volgens mij goede prijzen. Het assortiment van amps was zeker de moeite. Zowel nieuw als tweedehands dacht ik. Ik ging er om eens gitaren te testen en kreeg meteen een strat en een tele in mijn handen geduwd. Over het personeel mag ik niets zeggen, het was er druk en ze moesten van hier naar daar hollen. Maar in de enkele minuten dat ik met hen gesproken heb leken ze zeer vriendelijk en behulpzaam.

En keymusic heeft limit niet overgenomen. Limit is nog steeds gesloten weliswaar. Keymusic bevindt zich er wel niet zo ver weg van. Gewoon naar de markt in herentals gaan en richting de Bovenpoort gaan. Kan je gewoon niet missen.

Ik hoop dat dit wat info geeft die je kan gebruiken.

:hippie:

Output
15 februari 2009, 12:49
jep :)
Danku !

J.G.
15 februari 2009, 14:45
Ik ben er vrijdag binnen geweest, mooi assortiment vond ik en inderdaad veel keuze van versterkers.
Ze zeiden direct dat ik maar een kabel moest vragen als ik iets wou testen, dus ze waren wel behulpzaam.
Prijzen heb ik niet echt op gelet, ik weet trouwens niet zo veel van de meest gangbare prijzen.