PDA

View Full Version : Nieuw speelgoed



Fatal Fairytale
14 februari 2009, 18:00
Vandaag voordat ik het oefenhok indook toch maar weer even langs geweest bij de lokale gitaarboer(BigOne te Zwolle), onder het motto van "net de belastingcenten terug, kijken wat er allemaal hangt daarzo". Tegenwoordig een daadwerkelijk leuk assortiment, paar amerikaanse jacksons, stelletje mooie gibsons, en een boel schecters, en helaas ook (te)veel (crappy) ltd's. Maar goed, om een kort verhaal lang te maken, mijn oog viel direct op een jackson, die ik dus ook maar gelijk heb meegenomen.
Het is een SLSMG geworden, dus een Soloist met vaste brug(even wennen maar stukken functioneler, doe toch eigenlijk bizar weinig met een jengelstengel), EMG's (81 bij brug, 85 bij hals), matzwart gespoten mahonie body met natuurlijk de doorlopende hals met ebben toets, 24 frets, de hele reutemeteut. Gelijk uitgeprobeerd in de oefenruimte, en tot de conclusie gekomen dat mn RR3 en Ibanez RG570 nog steeds fijne en goede gitaren zijn, maar het toch niet halen bij deze plank.

foto's komen (hopelijk) morgen...

Steven Otto
14 februari 2009, 18:01
Gaaf hoor! Ik ben benieuwd naar de foto's!:cooler:

Mad mind
14 februari 2009, 18:19
proficiat man! Het was precies weer een goede dag voor de gitaarindustrie.:soinnocent::seriousf: