PDA

View Full Version : Monitors servicen



Morisson
14 februari 2009, 11:48
Beste mensen,

Ik heb een set Genelc 1037A monitors op de kop getikt (al een hele tijd terug trouwens). Nu zijn die apparaten veel te groot voor mijn mini strudiootje en staan dus stof te vergaren. Mijn idee is dan ook ze te servicen en dan te verkopen.

Weet iemand waar ik dit soort high end monitors kan laten servicen?


Dank!


Jeroen

bert k
15 februari 2009, 14:02
Wat bedoel je met servicen? Het is geen auto, ze hoeven geen grote beurt of zo.

Morisson
17 februari 2009, 08:23
Randen van de conussen zijn uitgedroogd, en die dingen zijn 10 jaar lang nauwelijks gebruikt.

Ik ben op zoek naar iemand die de monitors kan nalopen en daar waar nodig en mogelijk reparatie uitvoert.

TIMBER
17 februari 2009, 09:02
Ik vervang de ringen altijd zelf.. een secuur werkje maar goed te doen. Op onderstaande link kun je de foam/rubber ringen bestellen. Staat ook een handige handleiding op hoe je dat kunt doen. Je kunt de monitoren daar ook laten repareren maar dat is incl (mocht je er gebruik van maken) de verzendkosten een prijzig gebeuren.

http://www.speakerreparatie.nl/speakerrep.html

skanky
17 februari 2009, 11:00
In Nederland is Iemke Roos de importeur. Moet je het daar even navragen, ze hebben een eigen TD, en anders weten ze wel een adres waar je het kan laten doen.

succes!

harrie-beton
17 februari 2009, 13:04
audiolab in Friesland (bedrijf sinds 1976) erg goed. Total speaker repair in Bedum ook heel goed, onder de 100 euro ben je klaar waarschijnlijk. Ik ben bij beide wel eens geweest, prima bedrijven. Bijna alle opdrachten gaan via de post.

Morisson
17 februari 2009, 19:44
Supertips


Heel erg bedankt, ik ga eens wat mensen benaderen.

Groet,


Jeroen