PDA

View Full Version : Linked!



HdR
13 februari 2009, 22:38
Hey allemaal,

Weer een nieuw nummer geschreven met een maat van mij in 30 min!! Heel bijzonder dat je elkaar zo kunt aanvoelen en samen begint te spelen en dit eruit komt rollen :???::) We hebben dit nummer daarom Linked genoemd, ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

http://www.youtube.com/watch?v=QpIx27p_FFo&fmt=18

Gr,
Henk

pasqual
13 februari 2009, 23:10
ja Henk, weer een mooie opname en een te gek nummer. goed gespeeld. maar ik ben na 2 minuten wel een beetje aan het wachten op de drums en bas. er zit namelijk een mooie spanningsboog in die vraagt om meer!

groeten Pasqual.

kenx
14 februari 2009, 10:29
hoy,

er is iets met je video denk ik.
Ik hoor geen muziek, spijt me...

grtz,

kenny

VHsologitarist
14 februari 2009, 12:28
Niet mis met de video hoor. Zit gewoon geluid onder alleen mis ik bewegend beeld haha..
Nee ik vind het een leuk stukje muziek met idd een spanningsboog, die naar mijn mening iets te lang opvoert. Het is een leuk begin, maar vraagt om verdere uitwerking!

HdR
14 februari 2009, 14:19
Bedankt mannen!

Ik snap wel wat jullie bedoelen met de spanningsboog, die bridge op het einde ,is naar mijn idee een beetje te krachtig waardoor het laatste gedeelte van de "hoofd compositie"wat kracht mist.

@ pasqual, wat jij zegt over bas en drum:).. betekend dat ik nog hard aan het nummer moet werken omdat dit nummer in hoofdzaak bedoeld is als een fingerstyle stuk..:)

Gr,
Henk

Don Capo
14 februari 2009, 15:04
leuk! Klinkt inderdaad een beetje als een lang intro, mist nog wat opbouw, maar knap dat je het in 30 min gemaakt hebt.

Pepe
14 februari 2009, 15:16
Zelfde commentaar eigenlijk, de sound en techniek is okee, beetje DiMeola achtig maar zonder de pointe, het ontbeerd nog een sterk idee. Gaat een beetje teveel van niks naar nergens.

kenx
14 februari 2009, 17:14
hoy,

er is iets met je video denk ik.
Ik hoor geen muziek, spijt me...

grtz,

kenny

Sorry, jongens, kom ik er nu net achter, dat het kabeltje van de luidsprekers niet meer in de PC zat...
Tjah, was een beetje zenuwachtig voor de repetitie... geen idee waarom?:hippie:

grtz,

kenny

BTW: mooi stukje muziek! heel goed gedaan! klinkt zeer fijn.

HdR
14 februari 2009, 18:04
@kenx :);)Grappig!

Bedankt voor je/jullie commentaar!

Gr,
Henk