PDA

View Full Version : neil young 8 mei



blimb
16 maart 2003, 13:33
wie gaat er heen .. en weet iemand wat het nu precies voor concert wordt? A special night with neil young ...

moretel
17 maart 2003, 11:16
Een akoestisch concert wordt het, unplugged heet dat geloof ik.
En special is het wel vooral de prijs, vanaf 72 euro, tel daar reiskosten en drinken bij op en je komt op 100 euro voor een avondje.
Ik ben een echte Neil Young fan maar die prijzen van tegenwoordig vind ik te hoog, heb hem al een antal malen gezien maar prefereer toch zijn elektrieke spel.

geertenno
17 maart 2003, 17:28
Ik ga misschien, maar ik vind het ook veel te duur. En inderdaad, electrisch is toch cooler.

moretel
18 maart 2003, 09:51
Dat was zo mooi van de vroegere concerten, Cortez the Killer, Southern man en dan als afwisseling een half uurtje akoestisch "fuck takamine " heb ik hem nog horen roepen toen ie aan het stoeien was met zijn gitaar en niet tevreden was over het geluid.
Ik denk dat dit een beetje saai concert wordt met in ieder geval veel ouwe lullen, Neil Young heeft de laatste tijd niet veel gedaan en daarom vind ik de prijs ook te hoog, lijkt meer op betalen om de naam. De stones lijden daar ook onder. Maar ja er zijn er genoeg die het betalen.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: moretel op 2003-03-18 09:52 ]</font>

TheCurtainJesse
25 maart 2003, 20:10
neil young is wel vet.. maar ga geen 72 euro betalen, die man is al miljonair!!! hij zou gewoon gratis moeten spelen!

geertenno
26 maart 2003, 20:37
Inderdaad! Dan kom ik elke dag kijken. :smile:

john.3001
31 maart 2003, 10:30
Hij heeft 1 leuk liedje geschreven (en we weten allemaal welk liedje dat is). Voor de rest vind ik er geen ruk aan, die hele Neil Young niet... (sorry)

moretel
31 maart 2003, 11:24
Sorry voor wie ?
wat is je muzikale voorkeur, misschien kan ik je nog versteld doen staan van de invloed van Neil Young op alle muzikanten.

john.3001
31 maart 2003, 17:46
Muzikale voorkeur, tja, gitaarmuziek? :smile:

john.3001
31 maart 2003, 17:48
Ik ben op zich niet zo het steken onder water typje, maar ik had echt meer verwacht toen ik zijn 'Harvest'-album laatst in een muziekwinkel beluisterde.

Alleen Heart of Gold is voor mij een topper.
Ik ga ook niet afgeven op mensen die hem wel super vinden, want ik weet dat er genoeg mensen zijn die Dick Dale (mijn muziekvoorkeur) ook klote vinden.

Daarom zei ik dus sorry, omdat ik niet graag zeik over artiesten.

Als je Neil Young leuk vind, moet je er zeker naar luisteren, en als artiets heb ik alleen maar respect voor die man.

moretel
1 april 2003, 10:12
Maakt mij niet uit hoor maar Neil Young heeft zo'n groot oevre dat enige hulp geen kwaad kan, hij wordt ook wel de Godfather van de Grunge genoemd en dat is niet voor niets, optredens samen met Pearl Jam etc.
Neil Young zijn muziek gaat van country tot elektronische experiment, Heart of Gold en de laatste Harvest is de wat slappe en zeurderige kant van Neil Young, maar numers als powderfinger en Cortez the Killer, Southern Man laten Neil Young van zijn rock kant horen, als je deze nummers niet kent is het als gitarist best de moeite waard om eens te beluisteren.

"The King is gone he's not forgotten ,
this is the story of Johhnny Rotten "

gaaf