PDA

View Full Version : Bekend management is op zoek naar strakke gitarist.



elc
13 februari 2009, 18:44
niet meer van toepassing maar oproep is hier helaas niet te verwijderen!

Morisson
14 februari 2009, 12:08
Zow...


Dat klinkt arrogant...

FNaRK
14 februari 2009, 12:14
Zow...


Dat klinkt arrogant...

want ???



:chicken:

Morisson
14 februari 2009, 14:04
Zo komt het mij over

In ieder geval omdat ze heel wat te wensen hebben maar verder niet de moeite nemen iets te vertellen over de act waar het voor is, of wat het zal betekenen als je in die band zit (ga je opnemen, optreden, wat zijn de doelstellingen van de band).

Zelfs als je het puur als een zakelijk iiets beschouwd zou je inde vacature toch iets aan informatie verwachten waaruit je kunt aflezen waar je je voor zou aanmelden (kijk naar de gimiddelde vacature voor welke andere funtctie dan ook).

Verder krijg ik de kriebels als een management voor een band gaat zoeken en de "juiste" pop / rock sounds eist. Als band / artiest zou je in mijn beleving zelf aan het zoeken gaan naar een passend bandlid.

Maar dat is allemaal puur mijn beleving van het verhaal.

Soms post je (ik) iets misschien wat impulsief.

Neemt natuurlijk niet weg dat als je geinteresseerd bent in het hele verhaal je je moet aanmelden. Het kan zomaar een superjob zijn!

future2future
14 februari 2009, 14:39
Ik vind het niet arrogant ofzo, maar wel te weinig info. Beetje te breed dit, maak het iets specifieker, met bv een linkje naar de artiest, dan kan je voor jezelf al inschatten of je daarbij zou passen. de juiste pop/rock sound is natuurlijk heel breed en subjectief.

Pepe
14 februari 2009, 15:07
Grappig dat het management zichzelf anoniem houdt alsof dat er iets toe doet.
Zo van... bekend uitzendbureau zoekt uitbener voor een van haar clienten...

2x per week reperteren, dat is geen Anouk of Borsato. De 100% inzet moet natuurlijk wel te combineren zijn met een studie of baantjehttp://www.gitaarnet.nl/forum/images/icons/icon10.gif

Mitch
14 februari 2009, 15:58
Maar de echte vraag is natuurlijk tegenwoordig: staat er een camera? ;)

Pepe
14 februari 2009, 16:16
Ah ja, in de zin van: bekend tv-productiebureau is voor een bekend programma voor een bekende zender op zoek.... naar iemand die vooral bekend wil worden:seriousf:

BamBuFan1
14 februari 2009, 19:51
Ik vind het niet arrogant ofzo, maar wel te weinig info. Beetje te breed dit, maak het iets specifieker, met bv een linkje naar de artiest, dan kan je voor jezelf al inschatten of je daarbij zou passen. de juiste pop/rock sound is natuurlijk heel breed en subjectief.

Volgens mij is het hiervoor bedoeld.
http://tinyurl.com/2qq5sq

shredneck
14 februari 2009, 20:33
Wij zijn voor één van onze artiesten opzoek naar een gitarist met podiumervaring, in de leeftijdsgroep 18 tot 25 jaar. Je moet zowel op slag als solo inzetbaar zijn, en beschikken over de juiste pop/rock sound. Wij gaan ervan uit dat je inzet meer dan 100% is, en je bereid bent om 2 maal per week te repeteren in Utrecht. Als je aan deze criteria denkt te voldoen en je durft deze uitdaging aan, neem dan met ons contact op om auditie te doen.


Slechte advertentie, er staan geen contactgegevens in... informatie is verre van compleet.

Een beetje management gaat niet op een gitaristenforum posten maar neemt contact op met de popscholen etc. Op deze manier krijg je half gitaarspelend nederland op je af en dus ook de overmoedige gitaristen met verkeerd zelfbeeld etc.

Volgens mij is het fake.

marc_o
14 februari 2009, 21:14
Misschien is het geen fake, komaan jongens, dit is juist een prima medium om een gitarist te zoeken...maar het lijkt erop dat ze alleen sceptici vinden. Wie zich aangesproken voelt, moet zich gewoon lekker aanmelden....wat kan er nu helemaal gebeuren? Wie weet krijg je een job als gitarist...oh jeetje

Rewind
15 februari 2009, 00:19
Ik ben vooral wel benieuwd welke artiest, je moet als gitarist toch weten of je affiniteit hebt met de artiest.
Daarnaast ben ik wel benieuwd welk management het is.
Ik zou trouwens als een van de artiesten van mijn werk een gitarist zoekt hier ook wel een bericht plaatsen hoor. Daar is dit forum toch wel een goed platform voor!

Barkeepert
15 februari 2009, 01:19
Ik denk niet dat we het management hier nog terug gaan zien.

Morisson
15 februari 2009, 12:37
Ik hoop van wel!

De is DE kans voor het management om te laten zien dat ze het menen, iets supers te bieden hebben, en alle sceptici te kakken te zetten (goh, van wie was die eerste reactie ook alweer...).

Zeker wanneer 1 van onze forum leden over 2 maanden op tournee is :-)

future2future
15 februari 2009, 16:27
Ik ben altijd geinteresseerd in dit soort dingen, maar dan moet er idd wel meer info gegeven worden. Dan kan ik zelf al inschatten of de muziek van de artiest bij mij zou passen.

ACSlater
15 februari 2009, 17:20
Vast voor een van de afvallers van een talentenshow zoals Idols of Xfactor. Dat lijkt me best wel leuk; zolang het beetje bekendheid nog voortduurt kun je in heel Nederland de discotheken vanaf het podium bekijken.

Baker
16 februari 2009, 15:50
Ik vind ook dat de post een bepaalde arrogantie uitstraalt.
Gitaarnet.nl is toch eerder een soort community dan een afdeling personeelszaken van een grote krant.

Ik zou een wat informelere tekst gebruiken. En ook meer info geven.

Meer van:

Hee gasten!
Ik hoop dat het niet erg is dat ik hier speciaal een account voor maak, maar ik heb een kans die ik de gitaarnetters niet wil onthouden!

Wij zijn blablabla management. Wij doen het management van kleine en middelgrote artiesten. Nu wil het geval dat de begeleidingsband van "vul maar in"een nieuwe gitarist zoekt!

Dus, ben jij een getalenteerde gitarist, zowel slag als solo, doe dan even een pm!

Groeten,
blablabla

Zoiets.

arjanb01
16 februari 2009, 18:08
+1

En naast dat het arrogant is is het een amateuristische en onvolledige advertentie. Artiestenburo's die serieus zoeken doen dat via sites voor boekingskantoren bijvoorbeeld.

Mike P.
18 februari 2009, 18:57
Volgens mij is het hiervoor bedoeld.
http://tinyurl.com/2qq5sq
LOL! :blast:

sinneD
12 maart 2009, 20:07
Nu weten we waarvoor deze ad was, omdat die Tim stopt bij Di-Rect!!

TimmU
13 maart 2009, 11:00
Nu weten we waarvoor deze ad was, omdat die Tim stopt bij Di-Rect!!

Ach ja natuurlijk! die speelde gitaar!

rijsberman
13 maart 2009, 21:31
nee, die heeft begeleiding nodig. Ben jij de nieuwe Spike?

Billy Turf
13 maart 2009, 22:20
Hoe strak moet je zijn?

Strak in het pak?

Strak om de l*l? :sssh:

Rewind
13 maart 2009, 22:33
Strak van de snuif natuurlijk! Anders is t niet rock 'n roll...


Tis trouwens niet voor Tim, dat was nog niet bekend ten tijde van die post.

sinneD
14 maart 2009, 12:19
Volgens het nieuws was het rond de tijd van deze post binnen de band al bekend als ik het goed heb.

Rewind
10 augustus 2009, 10:54
BUMP haha, Het deed me hier wel aan denken: http://gedrevenmuzikanten.hyves.nl/