PDA

View Full Version : Stagg T300-SD Standerd T sunburst



MasterofKittys
16 maart 2003, 12:13
Ik heb net de ze gitaar gekocht met een marshall mg 10 cd versterker erbij.
Ze zeiden det het een goed huisversterkertje voor die prijs was.
Maar een geluid wat eruit komt... zo das echt niet normaal.
Nu vraag ik om jullie mening op deze combinatie gitaar/versterker.

BLOK182
16 maart 2003, 12:29
Bedoel je dat je het juist een goed of slecht geluid vindt?

MasterofKittys
16 maart 2003, 12:33
Ik vind juist dat er een supergoed geluid uitkomt.

belfrink
16 maart 2003, 12:37
Die Stagg gitaren laten nogal eens te wensen over, ik hoor van verschillende mensen dat de versterker enorm gaat piepen en ruisen als je op hoge volumes speelt, dit komt voornamelijk door de goedkope elementen die erin zitten. De prijs/kwalitiet verhouding bij Stagg is wel oke, de gitaren zijn wel mooi afgewerkt en om mee te beginnen is het wel een zeer leuk gitaartje.

BLOK182
16 maart 2003, 12:43
Ik heb een Stagg S-300, dus een strat. Ben er best tevreden over, lekker ramgitaartje, al moet je er niet te veel van verwachten als je vette snelle solo's wil doen.

Anders Destium
16 maart 2003, 13:08
Ik denk dat je het voor thuis nu goed voor elkaar hebt, je kunt ook niet teveel overlast veroorzaken met 10 Watt :smile:

Verwacht wel dat wanneer je met gitaren doorgaat je investeringen heel snel oplopen...

King_Nothing
16 maart 2003, 17:24
k zit er ook over te denken zo'n ampie aan te schaffen, maar volgens mij kun je met 10 watt genoeg overlast veroorzaken om je ouders flink pissed off te krijgen

Ic3gl0vE
16 maart 2003, 20:11
leuk setje om mee te beginnen lijkt me. Als je eenmaal in een band wilt zul je wel hard moeten sparen voor nieuwe spullen. Prijzen lopen heel snel heel hard op