PDA

View Full Version : Gitaarmaat gezocht Hoofddorp eo



rvwaveren
12 februari 2009, 15:44
:strat:Ja dan pak je na bijna 40 jaar het gitaarspelen weer op. Hardstikke leuk natuurlijk, veel te vinden op het Net. Maar op een gegeven moment wil je meer. Samen spelen met een "soulmate". Kortom ik zoek iemand om (bijv. eens per week) samen gitaar mee te spelen accoustisch en/of electrisch. Mijn leeftijd zoals je inmiddels wel zult begrijpen is niet meer piep (57). Muziek interesse, blues jazz pop jaren 60-80 Clapton, Akkerman, Stevie Ray Vaughan. Ik beschik over vervoer dus een radius van zo'n 20 km om hoofddorp heen is bereikbaar. De kinderen zijn het huis uit dus er is ook ruimte voor muziek maken bij mij thuis.

Ik wacht jullie enthousiaste reacties af........:speed:

levi
20 februari 2009, 23:34
naja ik woon wel dicht bij woon in lisse ong 10 km ver weg volgens marktplaats maar ik val neit echt in uw leeftijds catagorie ik ben 16 jaar.
Maar ik hou wel ongeveer van de zelfde muziek als u :)

rvwaveren
25 februari 2009, 09:03
:strat:Hoi Levi,

Ondanks dat het leeftijdsverschil wel zo'n 41 jaar is begrijp ik dat onze muziek voorkeur overeenkomsten vertoond. Leuk dat je toch reageert. Overdag liggen mijn werkzaamheden op de sportlaan in het fioretticollege te Lisse, misschien jou wel bekend. Het is toch niet zo dat je mij daarvan kent? Inmiddels heb ik een gitaarmaat gevonden die maar 16 jaar jonger is dan ik, en de eerste samenspelavond (moet ik nog een mooie term voor vinden) heeft inmiddels plaatsgevonden. Een vervolg afspraak is gemaakt, heel leuk!
Mocht je toch de moeite willen nemen om met deze twee ouwe knarren in Hoofddorp te willen jammen moet je hierop nog maar even reageren, Maar misschien is het voor jou wel leuker om met een stel leeftijdsgenoten te spelen.

Groet RvWaveren.....:speed:

willem1946
14 februari 2014, 14:17
hallo,ik zoek al een tijdje naar een goeie gitaarmaat, woon zelf in aalsmeer. heb het ook weer opgepakt na veel jaren hard werken
de afgelopen 9 jaar professioneel les gehad ben nu allround .
ik zoek wel iemand die uitstekend spelen kan, geen beginner dus, met alle respect. ik speel alles uit het hoofd, veel solo, hou van jazz. heb verschillende gitaren en versterkers, en ruimte zat thuis, . hoor graag terug groet wim

MikeD
16 februari 2014, 10:08
Hallo RvW; zie mijn post in 'voorstellen'. Anders dan Willem ben ik na 30 jaar pauze niet in uitstekende staat van spelen maar waar een wil is, is een weg. Qua muzikale voorkeuren zitten we misschien op het eerste gezicht niet op één lijn, maar ik heb in het verleden van alles meegespeeld onder het motto "laat het vooral gezellig zijn'. Ik woon in de Haarlemmermeer dus de afstand hoeft geen beletsel te zijn. En als de hoeveelheid gitaarcompanen al voldoende is; ik doe dus ook graag wel wat met een bas (Gibby T-bird IV).
Graz
MikeD