PDA

View Full Version : 1x12 cab (leeg)



MarkV
11 februari 2009, 22:10
Ik ben eigenlijk op zoek naar een leeg 1x12 cabinet (half open). Worden die dingen ergens (voor niet al teveel geld) aangeboden?

Heb naar de 'usual suspects' gekeken, maar dan betaal je al voor een lege 1x12 cab circa 400 euro en dat is me iets te gek.

Zelf maken is niet echt een optie door tijd en gereedschap gebrek.

Edit: verkeerde forum zie ik nu... Moet naar moderne versterkers ofzo denk ik?

RobinS
11 februari 2009, 22:43
Bij tube-town hebben nog wel wat keuze daarin,
liggen qua prijs rond de 150 - 200 euro

Jantje Poen
11 februari 2009, 23:33
Bij tube-town hebben nog wel wat keuze daarin,
liggen qua prijs rond de 150 - 200 euro

Ja, mooi spul voor weinig en als je hun de speakers op stuurt worden deze er ook nog gratis ingebouwd, vorig week hun nog gevraagd, was geen probleem.

http://www.tube-town.net/ttstore/index.php/cat/c158_TTC-Lautsprecherboxen.html

almarvk
12 februari 2009, 08:22
Zelf bouwen kan ook altijd nog. Of bijv. iets van Harley Benton/Fame kopen?

of zie sig ;)

Nocki
12 februari 2009, 09:39
Leuk topic :) ben toevallig net zelf bezig voor 2 1x12's te bouwen voor in de oefenruimte :)

MarkV
12 februari 2009, 10:20
Zelfbouw wordt een beetje duur aangezien ik dan eerst wat gereedschap erbi moet gaan kopen. Daarnaast heb ik (gun ik mezelf) weining tijd.

Ik heb wel een aantal bouwprojecten hier doorgenomen en uiteindelijk bleken die toch wel tussen de 150 en 200 euro te gaan kosten.

Inclusief gereedschap betekent dan dat ik voor hetzelfde geld een cabje kan kopen. Daarnaast wordt ik persoonlijk niet erg gelukkig van 'klussen' zeg maar.

Ik heb wel gekeken naar wat 1x12 cabs op MP en Gitaar Markt, maar iedereen bied iets aan inclusief speaker en dat zoek ik dus niet echt. Diegene die een 1x12 kwijt willen, kunnen dat natuurlijk altijd even melden via PM (ik wil (en mag) er natuurlijk geen koop/verkoop topic van maken heren! ;-) )

Die cabjes van tube-town zien er leuk uit trouwens en in vele soorten en maten verkrijgbaar. Ga eens even lekker browsen daar!

prs
12 februari 2009, 18:30
Die cabjes van tube-town zien er leuk uit trouwens en in vele soorten en maten verkrijgbaar. Ga eens even lekker browsen daar!

Tube Town cabs zijn een absolute aanrader!

MarkV
12 februari 2009, 18:47
Ik heb inmiddels een erg leuke en aardige oplossing van Nocki gekregen. Bedankt allemaal!