PDA

View Full Version : Is dit wat?



rudolfb
11 februari 2009, 14:43
Inmiddels heb ik wat gevonden op het net en vroeg me af of het de moeite was om naar te kijken:

http://www.rockpalace.com/product/Boss-BCB60-Pedal-Board

Heb wel is gehoord dat een al-in-één ding minder mooie effecten geven dan allemaal losse pedaaltjes.

(trouwens, lekker handig om dat andere topic te sluiten, kan ik er weer een nieuwe maken..)

schizo910
11 februari 2009, 14:44
Dat is alleen een koffer...

rickert
11 februari 2009, 14:44
Die link die je stuurt is enkel de koffer, en ik kan nou niet echt uit je vraag opmaken of je op zoek ben naar een multi-effectbak of een plek om losse pedaaltjes op te bergen?

rudolfb
11 februari 2009, 14:52
Oh hahaha, dat is natuurlijk niet zo slim. Het leek me al een beetje goedkoop.

Maar wat zijn de meest gebruikte effect pedalen? Want ik heb echt geen verstand van effect pedalen.

:???:

rickert
11 februari 2009, 14:54
Dan zal ik er nog maar niet aan beginnen als ik jou was;)

the sure thing
11 februari 2009, 14:58
He Rudolfb, de MOD heeft je vorige post niet voor niets dichtgegooid. Je hebt geen enkele concrete vraag. "is dit wat?" is dus GEEN concrete vraag.

De vraag begint met een behoefte. Wat is je behoefte op pedalengebied? En hoe vervelend ook, lees eens wat topics door. Misschien ook wel het "welk pedaal had je nooit moeten aanschaffen" topic. Erg leerzaam allemaal.

schizo910
11 februari 2009, 14:59
Beste Rudolfb. De reden dat Dirk_Hendrik je vorige topic sloot is omdat er geen antwoord te geven valt op jouw vraag. Het is netzoiets als vragen aan ons met welk meisje je verkering moet nemen, zonder dat we die meisjes of jou ooit hebben gezien of gesproken.
Er is geen antwoord. Bij het kiezen van pedalen spelen zoveel verschillende factoren mee. Wat voor muziek maak je? Wat voor een effecten wil je gaan gebruiken? Wat vind je mooi en wat niet? Er zijn ontelbare soorten pedalen van evenveel ontelbare merken en elke soort weer in tig soorten....