PDA

View Full Version : Rackvoeding Dunlop



Bram78
11 februari 2009, 10:52
Kwam dit tegen op de site van Dunlop:

http://www.jimdunlop.com/index.php?page=products/pip&id=330&pmh=products/p_and_e_detail

Redelijk beperkte omschrijving maar kan me voorstellen dat het ook dienst kan doen als voeding voor rackunits als rocktron en andere niet-230v units...

Weet iemand meer over dit app?

Greetz Bram

Chiel
12 februari 2009, 10:26
Blijkbaar niemand :makeup:.

Zou zelf denk ik toch eerder voor een Flatliner of Pedalpower gaan (of twee indien nodig). Daar is vaak wel ergens een plekje voor te vinden in een rack.

Bram78
12 februari 2009, 11:29
Hoi Chiel,

Inderdaad, Weinig respons... ;)
Waar het mij om gaat is de voeding voor 2 rocktron units, een GCP die ik vanuit het rack voedt, evenals een wah, een OCD en een pitchblack.

Waar het mij dus om gaat is dat ik van een akelige verzameling shitadapters af wil maar dat dit mA-technisch ook moet kunnen...

Johannes
12 februari 2009, 13:32
Vreemde zaak van Dunlop, een voeding bouwen en vergeten de specificaties bekend te maken. Mailtje sturen?

Chiel
12 februari 2009, 13:53
Hoi Chiel,

Inderdaad, Weinig respons... ;)
Waar het mij om gaat is de voeding voor 2 rocktron units, een GCP die ik vanuit het rack voedt, evenals een wah, een OCD en een pitchblack.

Waar het mij dus om gaat is dat ik van een akelige verzameling shitadapters af wil maar dat dit mA-technisch ook moet kunnen...
Probleem met de rocktron units is de hoge stroomafname. Zo werkt de Intellifex pas goed vanaf 1000mA en is een beetje overcapaciteit zeker geen overbodige luxe. Daarbij is het ook nog eens AC spanning.

Zelf gebruikte ik voor de GCX, Intellifex en Repliflex een Ringkern trafo met 3 separate kernen en 2400mA per kern. Werkte altijd als een tierelier! Als je een beetje handig bent kun je dit allemaal netjes in een rackunit verwerken.

Bram78
12 februari 2009, 18:50
Vreemde zaak van Dunlop, een voeding bouwen en vergeten de specificaties bekend te maken. Mailtje sturen?

Al gedaan, nog geen reactie helaas....

Bram78
12 februari 2009, 18:50
Probleem met de rocktron units is de hoge stroomafname. Zo werkt de Intellifex pas goed vanaf 1000mA en is een beetje overcapaciteit zeker geen overbodige luxe. Daarbij is het ook nog eens AC spanning.

Zelf gebruikte ik voor de GCX, Intellifex en Repliflex een Ringkern trafo met 3 separate kernen en 2400mA per kern. Werkte altijd als een tierelier! Als je een beetje handig bent kun je dit allemaal netjes in een rackunit verwerken.

Ga er eens induiken! bedankt voor de tip!