PDA

View Full Version : NIEUWE ROCKBAND FORMEREN? Aalsmeer/Hoofddorp



Wouter v O
10 februari 2009, 20:30
Gezocht: Zanger en Bassist

Ik heb in een paar coverbands gezeten. Van alles gespeeld van Rock tot Pop. Erg leuk maar na wat ergernissen en het niet geheel kwijt kunnen van mijn creatieviteit ben ik toe aan wat nieuws. Ik zit vaak een beetje gitaar te spelen op de bank en dan ontstaat er soms iets waarvan ik denk dat als het uitgewerkt zou worden in een band dat het best aardig klinkt! Heb jij het zelfde of heb je nog een map vol met teksten waar je niets mee doet?

Start dan met mij een nieuwe rockband op! Eigen nummers schrijven we samen. Ik heb een paar ideeën voor riffs en schema’s. Verwacht geen technische hoogstandjes zoals van Tool of iets dergelijks maar wat meer basic. Ik heb zelf invloeden uit het grunge (Nirvana, Pearl Jam) tijdperk en dit zul je dus ook wel terug horen. Maar ook de Chilli Peppers en ‘oudere’ rock kan ik zeer goed waarderen. Ik ben nu 28 en speel meer dan 10 jaar zowel elektrisch als akoestisch en voornamelijk rock in de algemeenste zin van het woord. Ik ben geen geboren sologitarist en meestal slaggitarist geweest in bands. Hier ligt denk ook mijn sterkste punt.
Achtergrondzang ervaring heb ik niet in een band, maar ben bereid dit onder het genot van een biertje wel te proberen. Een goede vriend van mij is een goede drummer en heeft ook al aan gegeven zijn zangkunsten van achter de veiligheid van zn kit wel eens te willen delen met het publiek. Wij hebben samen in verschillende bands gezeten. Niet op professioneel niveau maar wel met enkele optredens waar een goede reactie op kwam van het publiek.

Heb je enige zangervaring en ben je handig met teksten en creatief met een zanglijn en durf je die ook (zuiver) door een mic te blèren? Dan moeten we een x afspreken om te kijken of het wat kan worden.
Dus zanger en bassist meld je aan svp. Oefenruimte is GRATIS en zanginstallatie is aanwezig.


Reacties mogen ook naar: woutervanoorde@hotmail.com