PDA

View Full Version : Opheffen account



stratestic
10 februari 2009, 18:54
Vraag: ik wil mijn account opheffen. Ik zit gewoon teveel op het forum en kom zelfs niet meer aan gitaarspelen toe. Is het daarom mogelijk om mijn account op te heffen?

Mr.Fingers
10 februari 2009, 18:56
Sorry, effe een kleine ingreep


Mitch

Mitch
10 februari 2009, 19:03
Bovenstaand even angepast omdat daar een advies werd gegeven wat we absoluut niet op prijs stellen. Je bedoelde er vast niets mee maar dat is echt het verzieken van het forum, Fingers!

Anyway, je account 'opheffen' is een vrij grote ingreep die de administrator moet doen en daar moet je toch wel een iets betere reden voor hebben dan je internetverslaving. Een ban is een stuk simpeler en die kunnen we ook altijd weer opheffen als je weer on-line wil komen. Stuur hier gewoon even een PB over als je wil.

Chris Winsemius
10 februari 2009, 20:42
Ik denk even hard op omtrent het gevraagde (hoewel ik geen mod oid. ben).

Als die tijdelijke/vrijwillige ban mogelijk is staat er natuurlijk wel "banned" bij zijn naam wat mogelijk 'n wat negatief beeld voor bezoekers zoe kunnen opleveren omtrent de TS. Is die aanduiding "te modden" door de mods?

hendrix2
10 februari 2009, 20:49
Nope, we kunnen die niet aanpassen, alleen van onszelf kan dat.

Persoonlijk vind ik de vraag van de topicstarter wat overbodig. Zonder grof te willen klinken, maar wat wens je er mee te bereiken?
Een nieuw account is in 10 seconden gemaakt en als je gebanned bent kan je nog steeds het forum lezen, dat kan je overigens ook zonder account (behalve offtopic). Dus dat moet topicstarter maar z'n internet ofzo laten afsluiten of zelfdiscipline leren hebben.
Het is niet dat de topicstarter zoveel postte.. dus dat zal niets uitmaken.

Maar goed, topicstarter is gebanned, zie ik. Daar hebben we in ieder geval geen last meer van ;) :mmmm:

Mitch
10 februari 2009, 20:57
Het grootste 'voordeel' is inderdaad dat je Off Topic niet meer op kan, tenzij je een nieuwe account aanmaakt. Maar goed, als dit stratestic helpt: more power to him.
Om een discussie over het fenomeen vrijwillige ban achter zijn rug om te voorkomen gaat deze op slot.