PDA

View Full Version : Voice killer???



Anavrin
18 december 2001, 16:03
Wie weet waar ik een zgn voice killer kan downloaden? Dit zou een programma zijn waarmee je de stemmen van een cd kunt wegfilteren. Mijn ouders zijn namelijk over een paar weken 25 jaar getrouwd, en daarvoor wil ik met m'n zusje een liedje van BZN (ik weet het, da's triest) doen, met een eigen tekst. Mijn vader vindt die muzeik (geen typfout) namelijk helemaal te gek.
Waar oh waar kan ik zo'n programma vinden?

Oh ja, als iemand
zo'n programma heeft kan je het ook mailen.
Alvast bedankt!!!

Grandma_Placenta
19 december 2001, 17:37
kijk ff op cnet.com ofzo, misschien dat ze m daar hebben

Anavrin
20 december 2001, 18:59
Bedankt, maar daar was ik al geweest, en daar hadden ze 'm niet.
Andere ideeen?

Gman
23 december 2001, 17:05
Ik heb een keer een persiflage gedaan op een trouwerij van een collega. Ik had een tekst gemaakt op de muziek van Hoochy Goochy Man.

Das pas kikke. Heel die zooi daar uit z'n dak. Is weer een wat anders dan een foxtrotje of de vogeltjesdans. Daar krijg ik opzich al braakneigingen van. Maar das weer een heel ander verhaal :smile:

Lekkere vette solo erin. alles zelf opgenomen en dan live zingen en soleren. Heerlijk.
Doei,
Gerard.

x.studio
11 januari 2002, 03:13
Een stem uit een muziekstuk filteren gaat niet altijd even goed. Voorwaarde voor een beetje redelijk resultaat is dat de stemmen in het stereobeeld echt in het midden staan en ik betwijfel ten zeerste of dat bij BZN zo is, ze werken met 2 stemmen (Carola en Jan Keizer). proberen wil ik het best voor je als het nog niet te laat is, maar heb ernstige twijfels.

grt Pieter

RADIO VRIJ ROTTERDAM
10 februari 2008, 20:06
Anavrin Je Vroeg Om Een Programma Of De Vocal Van Een Liedje Weg Te Halen Dat Kun Je Met
Rip Edit Burn

Makor1966
10 februari 2008, 20:13
Ik denk dat Anavrin het programmaatje ondertussen niet meer nodig heeft... zie datum.

bass blom
10 februari 2008, 20:16
ja die is wel heel stoer, zijn er nog oudere posts te vinden om te bumpen? :seriousf:

Makor1966
10 februari 2008, 20:17
Ga 's wat leuks zoeken dan... :D

Mitch
10 februari 2008, 21:26
Inmiddels zijn zijn ouders 31 jaar getrouwd :stop:
Het zal wel door het zonnetje komen, in Effecten was er ook al zo'n zinloze bump.

bass blom
10 februari 2008, 21:34
Wordt Dat Een Nieuwe Trend Voor Dit Jaar Elk Woord Met Een Hoofdletter Beginnen?

minoin
10 februari 2008, 21:38
Pfff, dat is zo 2001 http://www.gitaarnet.nl/forum/images/smilies/icon_hand.gif