PDA

View Full Version : London City Footswitch



Hardguitar
10 februari 2009, 07:31
Hey,

Ik heb al een tijdje een London City Bulldog maar eigenlijk nooit echt naar een footswitch gekeken omdat ik hem eerst niet echt nodig had.
Maar nu speel ik sinds kort in een band en heb ik eigenlijk al heel snel best grote optredens en dus ook zeker een footswitch nodig.

Kunnen jullie me misschien zeggen welke ik kan gebruiken voor de london city?.. ik heb al eens gehoord dat de marshall footswitches hier op konden maar weet niet of dit klopt.

ps: Ik heb de originele LC Footswitch al laten bestellen maar de levertijd is veeel te lang.

M.V.G
Sander

ps: Zou deze er bijvoorbeeld op werken: http://www.spanjaardmuziek.nl/shop/product_info.php?cPath=100_156&products_id=3615

mrweird
10 februari 2009, 08:26
Footswitch bestellen bij musicstore voor een vsh2-100? Is dezelfde versterker maar ander naampje..

Hardguitar
10 februari 2009, 08:33
Ah oke dat wist ik niet dat dat dezelfde waren thanks!

Ik zal straks eens op de site van musicstore kijken want hij is op het moment offline:mad:

Maar zou die marshall ook kunnen? want die kan ik hier waarschijnlijk bij de lokale muziekzaak halen...

arcane
10 februari 2009, 10:12
Ik heb de footswitch van de vsh2-100 (want ik heb de vsh2-100;))
Erg degelijk ding, bovendien kost ie maar iets van 17 euro ofzo excl. verzendkosten.

http://www.musicstore.de/nl_NL/NLG/Fame-FS400LT-4-fach-Fussschalter-f.Roehrenamp/art-GIT0011195-000

mrweird
10 februari 2009, 22:30
Maar zou die marshall ook kunnen? want die kan ik hier waarschijnlijk bij de lokale muziekzaak halen...

Ik gok van wel.. Wellicht kun je 'm ff lenen om te testen of de top meesjouwen naar de winkel?

ben vanhoof
10 februari 2009, 22:35
Elke footswitch met jacks werkt, zowel mono als stereo. Mono bv enkel van kanaal schakelen, stereo van kanaal en overdrive. Zelfde met de reverb/boost.

Hardguitar
11 februari 2009, 10:15
Ja onze andere gitarist heeft nog een Fender footswitch met jacks dus dan neem ik die wel even totdat ik de LC binnen heb.

Bedankt voor de reacties! en hier mag een slotje op;)