PDA

View Full Version : templates of tekening telecaster



oigun
9 februari 2009, 23:03
Ik ben van plan om een telecaster te gaan bouwen. Is er iemand die daar templates of een goeie tekening op ware grootte van heeft? Zodat ik daar kopieën van kan maken?
Alvast bedankt!

Cocobolo
10 februari 2009, 10:47
Ik ben van plan om een telecaster te gaan bouwen. Is er iemand die daar templates of een goeie tekening op ware grootte van heeft? Zodat ik daar kopieën van kan maken?
Alvast bedankt!

Ik heb thuis wel een DXF file (autocad), die kan ik je mailen (kan ik ook wel omzetten naar een PDF of zo) en vervolgens zou je die kunnen printen als je tenminste zo groot kunt printen.
(Ik stuur je ook een PM)

Kim Wilson
10 februari 2009, 11:10
Volgens mij heb ik nog een tekening in DWG, DXF en PDF van een Tele. PM maar voor interesse (graag even vermelden welk formaat je wil hebben).

RoelTM
10 februari 2009, 16:43
Hier is een al veel geposte link naar een pdf bestand met templates van o.a. de telecaster. (ware grote, op A0 formaat.)

http://www.fileden.com/files/2008/4/29/1889375/Guitar_Building_Plans.pdf

oigun
10 februari 2009, 18:03
Die link had ik inmiddels gevonden ziet er goed uit. Kan ik deze bij een copyshop oid op ware grootte laten afdrukken?

jan jansen
10 februari 2009, 19:12
Die link had ik inmiddels gevonden ziet er goed uit. Kan ik deze bij een copyshop oid op ware grootte laten afdrukken?

als ik zo lees staat er A0 ware grootte...lijkt me dudelijk...:soinnocent::soinnocent:

oigun
10 februari 2009, 19:59
Ok ga ik laten doen.
Bedankt!