PDA

View Full Version : 20 Juni Sonisphere: Metallica, Slipknot, Lamb Of God, Mastodon @ Goffertpark!!!!!



MetalPunk
9 februari 2009, 16:20
NIJMEGEN -
Metallica treedt op 20 juni op in het Goffertpark in Nijmegen. Het optreden is de hoofdact van de eerste editie van het rondreizende rockfestival Sonisphere, maakte concertorganisator Mojo Concerts maandag bekend.

Op Sonisphere betreden verder Slipknot, Lamb of God en Mastodon een van de twee podia. In totaal wisselen acht tot negen bands elkaar af.
Sonisphere is een initiatief van de makers van de festivals Monsters of Rock en Download.
Het is volgens Mojo de bedoeling dat Sonisphere vanaf 2010 een wereldwijd rondreizend festival is.
Nu strijkt het festival neer in Nederland, Duitsland (4 juli), Spanje (11 juli), Zweden (18 juli), Finland (25 juli) en Engeland (1 en 2 augustus).
Met de komst van Sonisphere en ook wegens de show van AC/DC op 23 juni in de Amsterdam ArenA gaat Field of Rocks dit jaar wederom niet door.
Vorig jaar werd het driedaagse rockfestival in Biddinghuizen ook al afgelast door het gebrek aan topacts en tegenvallende kaartverkoop.

Bron: www.ad.nl

Vette scheise!!!! Kaarten rond de 70/75 euri en de voorverkoop start vrijdag.
Echt wel dat ik een kaartje ga regelen!!

metallica \m/
9 februari 2009, 16:40
ga in maart al...

Fender75
10 februari 2009, 12:00
Lijkt me een mooi festivalletje!!

TimmU
10 februari 2009, 13:11
Wauw, daar ben ik zeker weten. LoG en Metallica. LAMB OF GOOOOOOODDDDDDDDDDDDDDDDD

joeyonfire
11 februari 2009, 11:50
leuk festivaletje inderdaad. maar ze hadden het beter na de zomer kunnen doen.
nu vallen er 2 festivals weg.

Sinner1980
12 februari 2009, 23:06
Mij benieuwen wie er nog meer komen...wordt een beetje teveel van hetzelfde allemaal: Metallica, Slipknot, Mastodon...die gasten komen al zo geregeld hier, Lamb of God is dan wel weer leuk want die heb ik nog nooit gezien...

ExplorerJim
13 februari 2009, 17:48
Metallica....

Mijn kaart is besteld. Ben benieuwd naar wat er nog meer komt. Hopelijk nog wat toppers.

Squier4ever
13 februari 2009, 17:50
ff regelen dat ik daar een dagje kan werken, buiten metallica boeit het me niks, maar ach. als ik er geld aan kan verdienen is prima.

MetalPunk
27 februari 2009, 16:04
oke guys, de line-up is compleet:

Eerder al bekend

Metallica
Slipknot
Lamb Of God
Mastodon

En nu ook:

Down
Pendulum
Kamelot
The Sword
KoRn



Bron: www.sonispherefestivals.com/nl

el loco
27 februari 2009, 19:47
Van deze line-up vind ik eigenlijk alleen Mastodon en Lamb of God de moeite waard (nieuwe LoG is bruuuuut!!!) Die kan ik dus beter ergens anders gaan checken!

Jimwoud
27 februari 2009, 23:58
Zou Metallica en Kamelot wel willen zien. Maar ga al eerder naar Kamelot. Pendulum dat is toch drum n bass??

nevyn292
3 maart 2009, 16:55
Zou Metallica en Kamelot wel willen zien. Maar ga al eerder naar Kamelot. Pendulum dat is toch drum n bass??

ja, pendulum inderdaad drum en bass, zou wel heel vet zijn als ze die daar geregeld hadden