PDA

View Full Version : ooit eens een meeting??



bassopotmus
15 maart 2003, 22:17
Ik weet dat dit al eens vaker is geprobeerd...maar zijn er uberhaupt nog geintresseerden in een meeting?
Ik ben laatst een met iemand van hier een basje gaan checken, en dat viel niet tegen..
Was geen freak ofzow (jah je weet nooit welke mensen hier posten)

Anyway..lijkt mij iig coowl om wat mesen te spreken, die hun bas meenemen en eens wat gear checken, goede gesprekken enzo...
Ow BTW..ik organiseer niets, ik opper het alleen

LuC
16 maart 2003, 02:16
ja lijkt me zeker leuk, ook al ben ik hier relatief nieuw lijkt het me wel leuk om iedereen eens te ontmoeten enzo!!:)

emielow
16 maart 2003, 13:02
nou als je nou wat organiseerd, dan komen er misschien wel meer reacties, ik ben wel voor

bathmutz
16 maart 2003, 13:08
sowiezo lijkt het me wel eluk als we met z'n allen in het kamertje van bassopotmus gaan zitten bassen, kan nog best gezellig worden. :wink:

BathMutZ

bathmutz
16 maart 2003, 13:08
sowiezo lijkt het me wel leuk als we met z'n allen in het kamertje van bassopotmus gaan zitten bassen, kan nog best gezellig worden. :wink:

BathMutZ

bassopotmus
16 maart 2003, 13:09
HAHAHA...sure, je mag wel komen, zal me moeder wat lekkers laten maken...Kunnen we een garage jam houden..

Ruud
16 maart 2003, 14:57
Tja, niemand die een vader heeft die eigenaar is van een groot conferentie-oord?
Lijkt me op zich best een leuk idee..

bathmutz
16 maart 2003, 15:57
hmmz, bassopotmus iets van pasta met vis misschien? dat zou wel lekker zijn. :grin:

maar iedereen woont ver uitelkaar waarschijnlijk, of niet?

zit je een beetje in de buurt van Middelburg of DenHaag?

BathMutZ

basswasp
16 maart 2003, 17:45
Nee, hij woont in Limburg :lol:

Maar ik mag niet onaardig zijn; zie mijn woonplaats...

bathmutz
16 maart 2003, 18:00
Ja dat idee had ik al, als je dan bij elkaar wilt komen kost het je al gauw 4 uur zo'n dag, alleen aan reistijd. en dan zal je nog zien dat het tegenvalt ofzo, hahaha! :grin: allemaal freaks hierzo. in een donker kamertje ergens in een hoekje schism proberen van Tool, dat soort dingen.

is er niemand naar die beurs geweest dan gisteren?

BathMutZ

bassopotmus
16 maart 2003, 21:41
HAHA shism in een hoekje...das donker dude.
Neej ik woon in hartje zuidlimburggggggggg

Laus
17 maart 2003, 10:51
niet echt veel tijd voor.

meetings met het metalfan.nl forum waren wel altijd erg gezellig...

Shay
17 maart 2003, 12:37
Als het niet al te ver is dan heb ik ook wel trek om te komen...

AntY
17 maart 2003, 13:31
ik zal er ook zijn

dikkie dik
19 maart 2003, 16:24
ok ik doe mee, zullen we het in arnhem doen? gaan we op een koopzondag, kunnen we oook nog jammen bij gitaarboeren. lekker gezellig. :smile:

bassopotmus
19 maart 2003, 16:55
jah eens afspreken bij een zaak lijkt me coowl..naja kost weer geld voor trein, heb helaas nog geen OV.