PDA

View Full Version : Voorstellen dan maar!



Bartjuuuh
9 februari 2009, 03:01
Hallo allen,

Ik ben Bart, woon in Delft en speel gitaar.

Zo, dat was het belangrijkste.
Ik speel al een aantal jaren gitaar. Ben begonnen met klassieke gitaar(-les), maar kwam er redelijk snel achter dat dat niet helemaal mijn ding was. Ik heb nog wel de nylonsnarige spaanse gitaar gehouden, en gebruik hem nog best veel ook...
Daarna ben ik overgestapt op elektrische gitaar, momenteel in de vorm van een Epiphone G400 DeLuxe flametop (SG-kopie) en een via mysterieuze wegen verkregen min of meer merkloos ding (Arirang?) wat dieplood weegt maar daarom wel veel sustain heeft (en een hele dikke hals! :o).

Ik ben in de loop der tijd steeds meer gaan houden van blues en aanverwante stijlen en het spelen daarvan, en ben momenteel op zoek naar een leuke gitaar daarvoor.

Ik keek al regelmatig op gitaarnet.nl, maar had me nog nooit aangemeld... Nu dus wel! :crazyhappy:

Harry
9 februari 2009, 10:03
hoi Bart, welkom! Mijn eerste elektrische was ook een Arirang, al hoorde ik dat merk pas van Wietse op dit forum, zo'n 20 jaar later.
Heb een flink stuk van de hals afgehaald, want ik kon niks met die boomstam. De eerste jaren wel, omdat ik de klassieke gitaar gewend was. En ik ben van plan om het ding weer een beetje te gaan opknappen....