PDA

View Full Version : MySon - Stop & Think (music video)



Pun
8 februari 2009, 22:06
Hallo allemaal,

De eerste "music video" van mijn band is pas klaar. Hij staat nu op youtube, kijkt allen, en kijkt vaak :)

http://www.youtube.com/watch?v=6uUochzGavU

pasqual
8 februari 2009, 22:52
hey....heb je die P-90 nog kunnen redden van die witte tele? als je 'm toch verder wilt slopen mag je 'm ook wel opsturen naar mij:rockon:.

maar ff over de muziek: ik ben absoluut niet thuis in dit genre ( en voel ook niet de behoefte ) en kan dan ook niets zinnigs zeggen over jullie niveau. maar zo te zien hebben jullie er in ieder geval wél lol in. jammer dat je je gitaar vernielt.

groeten Pasqual.

Pun
9 februari 2009, 17:52
Ik heb geen witte tele, alleen een blonde, met de P-90 erin. Waarom denk je dat die kapot is? Het ergste wat daarmee is, is wat lakschade en ik heb de potmeters een paar keer moeten vervangen. Is nog steeds mijn belangrijkste gitaar, live.
De gitaar die ik doormidden sloeg was een stagg strat, met een willekeurige humbucker waar ik toevallig makkelijk aan kon komen (zitten nu twee doorgeluste singlecoils in). Die gitaar heb ik inmiddels weer helemaal aan elkaar gelijmd. De hals heb ik wel moeten vervangen, door een hals die ik van Ebay af gehaald heb voor 12 euro (incl. verzendkosten).
Dus eh, nee, ik denk niet dat ik die P90 op stuur :)
En alle onderdelen die heel blijven zijn altijd goed te hergebruiken, dus zelfs als ik een gitaar doordemidden sla zal ik waarschijnlijk de onderdelen zelf houden :)

Het gitaar vernielen (nou ja, ik trash hem meer een beetje, dan dat ik hem echt verniel) is gewoon harstikke leuk om te doen. Dan kun je echt hele gave geluiden eruit krijgen die je er anders niet uit gaat krijgen.
Een gitaar die in de fik staat geeft ook echt een tof geluid (ik heb dit zelf nog niet geprobeerd, maar stond bij een optreden waarbij iemand dat deed).
Maar echt, als je een keer de drang voelt moet je het echt gewoon een keer doen, is echt leuk, joh ;)

pasqual
9 februari 2009, 18:26
het was ironisch bedoeld, duhhh. ik zat niet te azen op je onderdelen:roll:. ik ben in ieder geval iets zuiniger op mijn materiaal. veel plezier in ieder geval met je band.

groeten Pasqual.

Pun
9 februari 2009, 23:20
Ik weet het, ik heb soms de neiging om iets te serieus te reageren :)
Mijn punt was eigenlijk dat er nog maar weinig echt kapot is gegaan, zeker van de crusiale onderdelen. Maar to each his own :D