PDA

View Full Version : My sharona, TNT medley en meer



killerman36
8 februari 2009, 12:58
hallo,
onze band 'the banana stripes' bestaat nu ongeveer 1 maand en daarom hebben we besloten een youtube kanaal te openen met een aantal cover (van de volledige band) en een paar covers van de bandleden apart (voorlopig enkel bas en gitaar maar drum en zang komen ook nog). www.youtube.com/killerman36
het zou ons een groot plezier doen moest je hier eventjes op klikken, naar een aantal video's kijken en ons dan hier of op youtube zelf zeggen wat je ervan denkt. Zeker subscriben want er komen ook een paar liedjes van onszelf aan.

alvast bedankt

dodoweirdo
8 februari 2009, 15:27
die my sharone klinkt lekker, alleen de drummer speelt wel heel erg simpel niet :), toch mooi

kenx
8 februari 2009, 16:59
Goed hoor, enkel My Sharona is van The Knack en dus niet van The Ramones...

grtz

killerman36
8 februari 2009, 18:03
Ok, sorry op mijn pc stond bij my sharona the ramones en daarom dacht ik dat het hun liedje was maar blijkbaar heb je gelijk en is het nummer van the knack, bedankt

Mitch
8 februari 2009, 19:11
Ghehe, die drumer speelt het inderdaad wel heel simplistisch, maar je moet ergens beginnen natuurlijk. Tikkie te traag ook in zijn geheel en hij mist elke keer nét de break. Het is ook een beetje slordig dat de bassist en jij nog een akkoord vergeten aan het eind van het refrein...

hendrix2
8 februari 2009, 19:29
Niet om beledigend te zijn, maar die bassist heeft wel een 'vreemde' aanslagtechniek (in My Sharona) :o (wat werkt voor hem is natuurlijk het belangrijkste).

killerman36
8 februari 2009, 20:19
dat akkoord dat we op het einde vergeten is zeker waar maar maakt eigenlijk niets uit, we hadden het nummer immers gewoon diezelfde morgen gehoord en dan zonder zelfs maar een tweede keer te luisteren beginnen spelen dus kan je het ons toch moeilijk kwalijk nemen dat we 1 akkoord 'vergeten' het is tenslotte ook een medley en geen cover!

Mitch
8 februari 2009, 23:42
Misschien neem ik mijn muziek te serieus, maar als ik het net halfbakken heb gehoord en ga naspelen wil ik het nog geen eens opnemen, laat staan die opname aan anderen laten luisteren en om hun mening vragen.
Als ik niet mag zeggen dat jullie een akkoord missen (wat me toch vrij elementair lijk), wat moet ik dan zeggen? Leuk shirtje heb je aan? :D

killerman36
9 februari 2009, 17:22
ik heb nooit gezegd dat je geen commentaar mag geven, je hebt immers gelijk over dat akkoord, ik zeg gewoon dat we het eigenlijk niet belangrijk vinden.

hendrix2
9 februari 2009, 17:27
dat akkoord dat we op het einde vergeten is zeker waar maar maakt eigenlijk niets uit, we hadden het nummer immers gewoon diezelfde morgen gehoord en dan zonder zelfs maar een tweede keer te luisteren beginnen spelen dus kan je het ons toch moeilijk kwalijk nemen dat we 1 akkoord 'vergeten' het is tenslotte ook een medley en geen cover!


hallo,
onze band 'the banana stripes' bestaat nu ongeveer 1 maand en daarom hebben we besloten een youtube kanaal te openen met een aantal cover (van de volledige band) en een paar covers van de bandleden apart (voorlopig enkel bas en gitaar maar drum en zang komen ook nog). www.youtube.com/killerman36
het zou ons een groot plezier doen moest je hier eventjes op klikken, naar een aantal video's kijken en ons dan hier of op youtube zelf zeggen wat je ervan denkt. Zeker subscriben want er komen ook een paar liedjes van onszelf aan.

alvast bedankt

Vetgedrukte stukken zeggen genoeg. Je spreekt jezelf wat tegen. ;)

Verder hard blijven oefenen en zoals mitch al aangeeft misschien vooral even focussen op nummertjes instuderen/afwerken en dan eventueel eens opnemen. Momenteel heb je mij in ieder geval niet overtuigd om te subscriben op je kanaal... :)

killerman36
9 februari 2009, 18:51
De covers waarover ik spreek slaan niet op de my sharona/TNT medley, die covers zijn de andere videos waar ik of de bassist een volledige cover doen van een liedje! Volledige covers met de band zullen nog komen, misschien een reden om toch te subscriben?:)

Mitch
9 februari 2009, 22:53
Probeer in ieder geval wat zachter op te nemen, want echt álles staat te oversturen wat je zelf hebt opgenomen. De bassist heeft een erg matige timing en de drummer nog minder, dus sorry, daar ga ik niet op subscriben. Veel werk nog aan die ritmesectie!