PDA

View Full Version : Vox VT30watt VS Line6 Spider 3 75watt



NikLesPaul
7 februari 2009, 19:00
Beste mensen ik zit te twijfelen tussen deze versterkers ik wil uiteindelijk in een bandje spelen maar weet niet met welke versterker ik beter uitben.. een vox vt50 is ook een optie maar dan zal ik echt langer moeten sparen.

Gr Nik

J-sus Rulez
7 februari 2009, 19:40
welke soort muziek speel je?

Fiendish
7 februari 2009, 20:24
De Vox, Line 6 is bagger.

NikLesPaul
7 februari 2009, 20:28
Van alles wat,

Gary moore
Velvet revolver
Muse
Nickelback


etc etc.

J-sus Rulez
8 februari 2009, 12:07
waarom twijfel je tussen deze twee? gewoon alles wat in je budget past testen... de roland cubes doen het ook zeer goed... (om nu antwoord te geven op je vraag vind ik de vox ook wel beter klinken, maar dat is persoonlijk)

Riky
8 februari 2009, 18:15
Zeker de vox. Heb zelf een line 6 spider 2. Heb er een tonelab bij gekocht, omdat de effecten op de line 6 niet te pruimen zijn... Toen ik de amp kocht had ik de ballen verstand er van, maar later begon ik het niks te vinden.

Distortion is veel te digitaal, chorus klink niet warm, maar helder en schel. Reverb versprutst je hele "tone"

Het enige positieve aan de amp is de clean. Die is nog wel te doen. Daarom voldoet hij icm mijn tonelab tot nu toe nog wel.

De Vox is een prima amp. Prima effecten en ook zeker wel geschikt voor jou muziek.

WICKED
8 februari 2009, 19:14
vox heeft gewoon een veel beter geluid, het valt ook veel minder weg dan het geluid van die spider... en ik spreek uitervaring:) Ik heb op school een vox en een spider en als je die spider harder zet dan de vox en je speelt tegelijk dan hoor je die vox gewoon veel beter dan die spider.