PDA

View Full Version : Suggestie - verbetering Gaatjes..



Joey Handsome
7 februari 2009, 12:41
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij zitten er gaatjes in de software.. Ik hoorde laatst zoiets van een vriend van me, dat je hier best makkelijk in kan hacken. Misschien een idee om naar te kijken, een keer?

Mr.Fingers
7 februari 2009, 12:42
Ik denk dat schizo dat met "giogate" gisteren goed bewezen heeft :soinnocent:

Klaasj Vaak
7 februari 2009, 15:09
Echte vrienden vragen zich normaliter af wat er aan de hand is met de beste man, in plaats van puberaal te hinniken.

Joey Handsome
7 februari 2009, 15:46
wtf, ik lag nog op apegaren rond deze tijd... is er nog meer in mijn naam gepost lullo's?? :lovelove:

Azrael
7 februari 2009, 16:14
Sterker........Zelfs de server software is verouderd en is te exploiten want ik heb gisteren nog een check gedaan. Mooi he! :seriousf:

Joey Handsome
7 februari 2009, 16:23
Wat bedoel je nou allemaal Azzie? Ik snap er helemaal niets van. :???:

Azrael
7 februari 2009, 16:49
Wat bedoel je nou allemaal Azzie? Ik snap er helemaal niets van. :???:

Gewoon........Dat er verouderde software op draait met inmiddels bekende beveiligingslekken. Beetje hackert kan het forum en de hele website dus makkelijk naar de vernieling helpen. Motten ze maar eens een keer opdaten hier....

Joey Handsome
7 februari 2009, 16:51
Gewoon........Dat er verouderde software op draait met inmiddels bekende beveiligingslekken. Beetje hackert kan het forum en de hele website dus makkelijk naar de vernieling helpen. Motten ze maar eens een keer opdaten hier....

Klinkt goed zeg, geeft inspiratie dit.

Klaasj Vaak
7 februari 2009, 17:26
Mooie praatjes, maar we hebben met z'n allen moraal les gehad.

ben even kotsen...

bert k
7 februari 2009, 17:58
Geen gaatjes dus, wel een joke. Deze kan wel dicht. (Zie dit topic (http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=119484).)