View Full Version : Lowlands 2009
Paulio
25 augustus 2009, 17:28
I
*PS, Lowlands kan echt NIET in de maat klappen.. wat me vorig jaar ook al opviel..
Haha dat viel me ook op, vooral stukken waar de drummer wegviel, waren dramatisch:p Misschien heeft drank- en drugsgebruik er iets mee te maken..
Voor mij waren the Living End en Snoop Dogg de hoogtepunten:cheerup:
macwilliams
25 augustus 2009, 19:22
Op welk veld hielden jullie bivak?
5 was relatief rustig dit jaar.
Barkeepert
25 augustus 2009, 21:03
Die uitsmijters waren juist heerlijk. Heb me daar wel een paar keer mee verwend en dan hoefde je de paar uur daarna ook niets meer te eten.
Them Crooked Vultures was geweldig, stond weer vooraan. Alleen die kale klootzak met die badmuts, zonder shirt, was heel naar want die drukte iedereen zowat dood daar.
Hank III was inderdaad ook een geweldig feest, rechts in het midden was er een soort dansvloer waar ik flink gefeest heb.
Alles was eigenlijk heel chill, de muziek...het eten...de mensen. :cheerup:
Bassbitch
26 augustus 2009, 15:50
Gewerkt als host op de Alpha, veel gave mensen ontmoet.. Was vet! :ok:
Megadeth22
26 augustus 2009, 15:58
Die uitsmijters waren juist heerlijk. Heb me daar wel een paar keer mee verwend en dan hoefde je de paar uur daarna ook niets meer te eten.
Them Crooked Vultures was geweldig, stond weer vooraan. Alleen die kale klootzak met die badmuts, zonder shirt, was heel naar want die drukte iedereen zowat dood daar.
Hank III was inderdaad ook een geweldig feest, rechts in het midden was er een soort dansvloer waar ik flink gefeest heb.
Alles was eigenlijk heel chill, de muziek...het eten...de mensen. :cheerup:
Barkeepert hoe zag jij eruit dan? Ik stond precies aan die rand van die "feestplek", twee van mijn maten waren bezig te dansen.
Herman
26 augustus 2009, 16:47
Hahah.. volgens mij hoorde ik trouwens de zanger van Faith no More ook nog 2x roepen pukkelpop achter elkaar.. De gitarist kwam wel direct daarna met Lowlands though. :P
sjoerd5
29 augustus 2009, 12:51
Waar speelde die gozer van Kasabian nou op?
Een Rickenbacker bas met gitaar snaren?
Barkeepert
29 augustus 2009, 18:02
Barkeepert hoe zag jij eruit dan? Ik stond precies aan die rand van die "feestplek", twee van mijn maten waren bezig te dansen.Ik had het grootste deel van het optreden een doorzichtige badmuts op. :seriousf: