PDA

View Full Version : optreden Red Hot Chili Basterds



bathmutz
15 maart 2003, 13:19
hey mensen volgende week woensdag/donderdag is er een optreden van de red hot chili basterds in rotterdam. een band die rhcp na speelt, super tof. ze zitten op het conservatorium in r'dam. komt allen kijken!

BathMutZ

bassopotmus
15 maart 2003, 13:45
Spelen die niet altijd na een concert in Nederland?
Ow en waren dat niet de Red hot chili rippers?
Of zijn dat weer anderen? Die gasten spelen zelfs met precies hetzelfde materiaal

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: bassopotmus op 2003-03-15 13:51 ]</font>

emielow
15 maart 2003, 20:25
red hot chili bastards zijn ook inderdaad een coverband, kheb wel s een nummertje gedownload van hun, klinkt redelijk.

na het concert van de peppers vorig jaar speelden inderdaad de red hot chili rippers (www.redhotchilirippers.com) erruuuuug koel. kheb ze ook nog een keer gezien in een kroeg hier in de buurt. echt superkoel, inderdaad ook op een modulus flea bass speeltie, en zeer goed ook. echt rete vette band. alleen de drummer is een beetje een prutser, en dat is toch wel jammer als je chad smith imiteert...

emielow
15 maart 2003, 20:26
trouwes, waar kome die lui? na het concert van de peppers neem ik aan? maar in welke kroeg?

basswasp
15 maart 2003, 20:36
De Bastards heb ik nog niet van gehoord... de Rippers wel; die hebben een keer hier in een kroeg gespeeld... Leek goed :grin:
Maar hoezo is die drummer een prutser? 'k heb misschien niet al het mogelijke verstand van drummen, maar volgens mij was ie strak en origineel :smile:

bassopotmus
15 maart 2003, 22:08
Dat is toch het belangrijkste dat een drummer strak is??
(Ik ga nu het onvermeidelijke zeggen)
Net als een meisje??

basswasp
16 maart 2003, 09:53
Sorry, 'k moet het zo zeggen: hij speelt strak :smile:

emielow
16 maart 2003, 12:59
nou ik vin van niet. en ten tweede hij heeft een andere setup (dubbele troms(boven de flourtrom) dat heeft chad niet, en het ziet er sowiezo niet uit. en ten derde gebruikt hij soms een dubbel bas pedaal. wel koel, maar niet als je de peppers wil nadoen. de rest is goed (vooral de bassist) alleen de drummer is een beetje jammer

bathmutz
16 maart 2003, 13:11
maar gaan jullie nou naar de bastards?
naar wat ik heb gehoord echt een aanrader.

dus ja :smile:

BathMutZ

basswasp
16 maart 2003, 15:49
Op 2003-03-16 12:59, schreef emielow:
nou ik vin van niet. en ten tweede hij heeft een andere setup (dubbele troms(boven de flourtrom) dat heeft chad niet, en het ziet er sowiezo niet uit. en ten derde gebruikt hij soms een dubbel bas pedaal. wel koel, maar niet als je de peppers wil nadoen. de rest is goed (vooral de bassist) alleen de drummer is een beetje jammer


Tsja... als je het zo precies wilt nemen...

De bassist speelt dan ook niet op een G&amp;K versterker met zes 15" speakers en 6 10" speakers. De gitarist speelt dan ook niet op de goede Marshall versterker en gebruikt ook geen Ehx Holy Grail.

'k zou er zelf al helemaal gek van worden om iemand zo precies mogelijk na doen...

bassopotmus
16 maart 2003, 15:52
Jah das weer miereneuken

sniekie
16 maart 2003, 16:47
en als je al precies op de zelfde zooi speelt oet je ook nog eens precies hetzelfde en op de zelfde mannier spelen als degenen die je naadoet

emielow
16 maart 2003, 18:05
kijk, en DAT doen ze dan weer wel!

bassopotmus
16 maart 2003, 21:38
en daarvoor ga je erheen, toch..niet omdat hij GK heeft