PDA

View Full Version : The Distillers - hall of mirrors(cover)



allochthomas
4 februari 2009, 16:04
Ook maar weer eens wat opgenomen. Had gisteren een gefrustreerde dag op school en had zin om een simpel nummertje op te nemen om een deel van de frustraties kwijt te raken. Ben niet al tevreden over de kwaliteit van het geluid(klinkt wat dof). M'n microfoon(hij had soms wat last van het volume) en de compressie zijn de daders. Ach, het heeft tenminste geholpen om wat frustraties kwijt te raken:D

http://www.youtube.com/watch?v=SUuIyaCxMQk

glennshred
4 februari 2009, 17:49
Dit is een soort muziek waar ik weinig respect voor heb, er zijn meer van dit soort nummers
die beter klinken en met betere variatie!!!

je hebt het feiloos na gespeeld als cover en het is goed je frustratie erin kwijt te kunnen..
Alleen ja is dit soort muziek zo gemakkelijk om te spelen: van één akkoord naar het ander en
rammen maar..

maar ach ja goed gedaan jong !

allochthomas
4 februari 2009, 18:11
dankje voor het positieve commentaar.
vind dit soort nummers heerlijk om hun eenvoud. niks fancy trucjes, gewoon raggen:). less is more in mijn ogen.

glennshred
4 februari 2009, 18:30
Idd ieder zijn smaak, ik ben geen groot fan van dit genre maar sommige
nummers vallen dan weer beter mee om hun éénvoud en variatie..

glenn :)

Merijnvdb
4 februari 2009, 19:03
leuk gespeeld ,
zoek gewoon wat mensen met dezelfde muzieksmaak en binnen een paar maanden sta je op het podium ,
dat is het heerlijke aan punk ;)

Reel Big Fish
4 februari 2009, 19:33
Ja, alleen wens ik je veel succes toe bij het vinden van een bassist in ons dorp, Thomas! :p

allochthomas
5 februari 2009, 17:40
Ja, alleen wens ik je veel succes toe bij het vinden van een bassist in ons dorp, Thomas! :p
tegen de zomer zit ik toch in utrecht:), doe bij de weg mee met popshop in hellevoetsluis.