PDA

View Full Version : Triple Recstortion Distortion



TimmU
4 februari 2009, 01:32
Woehoe, nieuw pedaaltje van Wampler Pedals.

linkje (http://www.wamplerpedals.com/triple_recstortion_distortion)

Soundclipje is er al, nog geen foto's helaas. Ik vind vooral de begin instelling erg lekker klinken .Ben benieuwd!

'designed to get that massively think distortion through a clean amp... '

Alleen nog even uitvinden wat een think distortion is. Daar mag je waarschijnlijk alleen maar math-metal mee spelen.

Nellyrocks
4 februari 2009, 07:51
"Think distortion" is gewoon een hele bedenkeljke distortion waarbij je eerst heel goed moet nadenken of je het mooi vindt. Ik ben er wel uit.

JeroenSchaaf
4 februari 2009, 08:08
Timmu je hebt nog steeds PM?!

Rinze
4 februari 2009, 08:16
Timmu je hebt nog steeds PM?!

En ik maar denken dat jij wilde uitslapen :chicken: nou ja, als de senseo dan maar wel klaar staat...

Joey Handsome
4 februari 2009, 10:07
Lelijk geluid zeg, totaal niet mijn smaak. Jezus, in het begin dacht ik dat ie al gescooped was, verkeerd gedacht blijkbaar... :nervous:

Henri H
4 februari 2009, 10:14
Op het eerste gehoor klinkt het best goed.
Best wel "mijn sound"; Marshall achtig. Misschien een beetje te "vies".

Gitaar4LifeDude
5 februari 2009, 18:08
klinkt echt top, ietwat flabby in 't laag maar wel mijn smaak
enig idee waar dit pedaal te krijgen is?

vinni
5 februari 2009, 18:35
Ik vind het altijd wel grappig al de pogingen om uit een fendertje een Rectifier sound te halen.......Het is het altijd net niet.

Vinni

Mi-J'Den
6 februari 2009, 09:35
Uiteraard, het blijft een imitatie en niet de 'real deal'. Toch vind ik 'm voor een pedaaltje erg 'Rectifier'.

schizo910
6 februari 2009, 09:41
Nah, die soundfile overtuigd me niet. Klinkt i.d.d. erg gescooped en ik vind het laag niet strak genoeg.

Enne Timmu, beantwoord je pm eens :p

iWishmaster
6 februari 2009, 10:34
Nah, die soundfile overtuigd me niet. Klinkt i.d.d. erg gescooped en ik vind het laag niet strak genoeg.

Enne Timmu, beantwoord je pm eens :p

Dat klinkt redelijk als de beschrijving van een mesa recto eigenlijk ...

schizo910
6 februari 2009, 11:45
Dat klinkt redelijk als de beschrijving van een mesa recto eigenlijk ...

Klopt i.d.d. wel, maar het geluid wat ik hier hoor gaat er nog net iets overheen...

Mi-J'Den
6 februari 2009, 13:49
...tubescreamer ervoor zetten ;)

arjanb01
6 februari 2009, 14:03
Ik vind het pedaal vrij lekker klinken hoor. Wel een beetje eenzijdig maar toch overtuigend recto-achtig. Ik vraag me alleen af hoe dit door de mix komt live, ik denk dat het pedaal te laag klinkt om lekker door een bandmix te prikken.

Mi-J'Den
6 februari 2009, 16:05
...tubescreamer ervoor zetten ;)

:cheerup:
plus 10 tekens