PDA

View Full Version : Metal/Rock/Punk bassist biedt zich aan. Omgeving Den Haag.



JasonNL
3 februari 2009, 22:18
Hallo,

Ik, Jason, ben op zoek naar een metal, punk of rock band in of in de buurt van Den Haag. Erg ver buiten Den Haag reizen wordt moeilijk, want ik ben pas 16 en de trein is nogal duur, maar waar een wil is, is meestal ook wel een weg.

Ik speel 2 jaar bas en heb ongeveer een jaartje band ervaring, heb 2 keer opgetreden. Creativiteit ontbreekt bij mij niet en ik bedenk ook zelf riffs e.d. Covers spelen of covers + eigen materiaal spelen vind ik ook erg gaaf.

Mijn muzieksmaak is vrij breed binnen de genoemde genres, bij metal hou ik van o.a. thrash, speed, traditional heavy metal, power, groove, progressive, stoner, sommige metalcore (zoals Lamb Of God), sommige death (zoals Death en Obituary). Bij rock hou ik van o.a. blues rock, hard rock, stoner rock, grunge. Bij punk hou ik van o.a. hardcore punk, punk rock, horror punk, metallic hardcore/metalcore (zoals Hatebreed).

Mijn favoriete bands zijn: Pantera, Motörhead, (early) Metallica, Megadeth, Slayer, Testament, Black Sabbath, Hatebreed, Lamb Of God, Iron Maiden, Down, ZZ Top, Queens of the Stone Age, Death, The Ramones, Judas Priest etc.

Wat ik liever niet speel zijn dingen die je 'emo' zou kunnen noemen, zoals: Green Day, Fall Out Boy(de punk richting die ik gaaf vind is meer richting Pennywise en The Misfits enzo), My Chemical Romance, Tokio Hotel, Bullet For My Valentine(de grens ligt voor mij bij Trivium) en symphonische/gothic dingen zoals Within Temptation, Epica, Nightwish en HIM. Symphonische (Black) Metal zoals Dimmu Borgir vind ik wel gaaf.

Hele lap tekst, maar als je geinteresseerd bent kan je mailen naar jasonthuis@hotmail.com (of me gewoon toevoegen op msn op hetzelfde adres).

Groetjes,

Jason.

Misznicotine
7 juni 2010, 14:22
Hoi ik zag dat dit al heel oud is maar goed.
Ben je nog beschikbaar?
Ik heb namelijk een bandje, we zijn bezig met eigen nummers.
We spelen voornamelijk hard/Rock/Heavymetal.