PDA

View Full Version : gitaarmarkt



Bram78
3 februari 2009, 22:11
Wellicht niet op de goede plek, maar toch:
Is er enig toezicht op de advertenties op gitaarmarkt?
Sommige advertenties kom ik binnen een paar pagina's 5x tegen, zoek maar eens op bag-end 1x12's.
Ander voorbeeld: bij effecten zoekt iemand een buffer terwijl die gezochte buffer onderaan diezelfde pagina te koop wordt aangeboden... Effe zoeken kan geen kwaad...
En ik begrijp uit de helpfunctie dat het alleen bedoeld is voor particulieren. Dat is niet te merken, aangezien er diverse handelaren en/of bedrijven hun weg richting gitaarmarkt hebben gevonden.

En sinds wanneer zijn amps ook verkoopbaar als gitaar? M.a.w.: het is soms een zooitje... :sneaky:

Ga er zeker niet dood van maar het is soms wel irritant als mensen dezelfde adv. elke dag opnieuw plaatsen om maar bovenaan te staan...

Shoot...!

Bram

bert k
3 februari 2009, 22:41
Had ik ook al eens gemerkt. Kunnen we niks aan doen, valt buiten het mod-terrein.

almarvk
4 februari 2009, 10:29
Valt inderdaad buiten het forum en het beheer daarvan. Je bent vrij om een mail te sturen naar info@gitaarnet.nl. Ik ben het met je eens dat het beheer van Gitaarmarkt actiever kan.

Mitch
4 februari 2009, 11:39
Om nog maar te zwijgen van de imporeurs/dealers die daar gratis komen adverteren om hun spullen aan de man te brengen terwijl Gitaarmarkt puur voor particulieren is bedoeld. HILLEGOM DE GEKSTEEEEE!!!!!! :sneaky:

hendrix2
4 februari 2009, 12:10
Als er ook wat ongenoegen is bij de mods zelf, is het dan niet beter dat wij even contact opnemen met Ido? Misschien krijgt dat dan wat rapper gehoor?

Bram78
4 februari 2009, 13:40
Als er ook wat ongenoegen is bij de mods zelf, is het dan niet beter dat wij even contact opnemen met Ido? Misschien krijgt dat dan wat rapper gehoor?

Helemaal mee eens!!! :dance:

Geoffrey
4 februari 2009, 13:48
Als er ook wat ongenoegen is bij de mods zelf, is het dan niet beter dat wij even contact opnemen met Ido? Misschien krijgt dat dan wat rapper gehoor?

Blijkbaar.. De eerste vier posts zijn door mods. :satisfie:

AART
6 februari 2009, 14:03
Misschien een mod aanstellen voor gitaarmarkt via ido?

Bram78
6 februari 2009, 21:12
Misschien een mod aanstellen voor gitaarmarkt via ido?

Ik meld me vrijwillig aan!