PDA

View Full Version : Microfoon, kabel en bandshirt gejat



KoenB
3 februari 2009, 01:35
Ik had gehoopt hier nooit een topic te hoeven starten, maar helaas...


Afgelopen donderdag (29 januari) heb ik een showtje gespeeld met m'n band, in Speakers, Delft. Er was een Ska-avond georganiseerd, 3 bandjes waarvan wij de laatste waren. Een deel van onze spullen lagen aan de zijkant van het podium, nog van de soundcheck, snel in tassen gepropt omdat de soundcheck uitgelopen was en de avond al ging beginnen. Goed, lekker genoten van de eerste twee bands, daarna het podium op spullen aansluiten. Mijn spullen stonden er gelukkig allemaal nog. De zanger was echter zijn tas kwijt. Daarin zaten een Shure SM58 75th anniversary microfoon, een kabel, geblokte bretels, maar minder vervangbaar: zijn bandshirt. We hebben allemaal een eigen shirt binnen de band waar we mee optreden, en die van hem is nu dus weg. Het geheel zat in een zwarte eastpak tas met een metallica patch er op.

GELUKKIG hadden we net die dag onze merch binnen gekregen: tshirts met zo goed als hetzelfde logo, dus hij had er snel even eentje uit de doos getrokken. En ja hoor, nu blijken er uit de doos ook 7 tshirts te missen.


http://94.100.116.41/445500001-445550000/445500501-445500600/445500569_6_vzTP.jpeg
Het missende shirt en bretels. De andere missende shirts zijn onder andere in de kleuren navy blue en rood, met hetzelfde logo er op. Er is ook al een mail verstuurd naar zowel Speakers als de andere bandjes die hebben gespeeld. Ik hoop dat de spullen nog terecht komen....

Madcow
6 februari 2009, 19:18
wat een kuthomo's zeg, die dieven.

KoenB
8 februari 2009, 12:49
Inderdaad, gelukkig zijn het wel eerlijke dieven geweest. Het spul is weer terecht, volgens mij per ongeluk meegenomen. We missen alleen nog wel die bandshirts, die dus WEL gejat zijn. Ze zijn zo slim geweest om alle bruine shirts te jatten, dus zodra we iemand zien die zo'n shirt aan heeft krijgt ie gelijk een paar luppen

Madcow
10 februari 2009, 14:49
ach gelukkig is de microfoon terug :grouphug: