PDA

View Full Version : leadgitarist bied zich aan



dimarzio
2 februari 2009, 15:31
hallo,

ik ben een allround leadgitarist zonder band.

ik ben 19 jaar en woonachtend in leeuwarden.

ik zoek een band met motivatie en nieuwe inspiratie.

muziekstylen eigenlijk alles: van jazz tot metal,instrumentaal,akoestisch
niet teveel popachtige dingen

ben je opzoek naar mij? mail dan naar scheerskoen@hotmail.com

Klaasj Vaak
2 februari 2009, 17:58
Moet het perse in Leeuwarden en omstreken zijn, of is enigszins in de buurt ook prima? Ik ben zelf meer slaggitarist en zoek nog een leadgitarist namelijk, alleen gaan we repeteren in Groningen. Nou is Leeuwarden - Groningen opzich goed te doen met het OV en repeteren wordt waarschijnlijk toch op zondag.

De bedoeling is sowieso stevige muziek. Ik ben zelf liefhebber van de grotere jaren '90 rockbands. Je kent het wel, de bands uit Seattle en dergelijke, maar ook bands als At The Drive is een invloed, of Sparta. De drummer waar ik contact mee heb gehad en interesse had is meer van het Primus werk en dergelijke, wat ik ook erg tof vind. Onze, of in ieder geval mijn leeftijd ligt wel wat hoger. Ik ben zelf 31, maar dat hoeft opzich niks uit te maken. Lijkt het je wellicht wat?

Om een idee te geven van m'n 'kunnen', hier twee nummers van m'n vorige bandje: www.soundclick.com/zanonirocks. Ik speel hier slaggitaar. Het rap-achtig nummertje is niet helemaal wat ik bedoel, maar om even aan te geven van wat een beetje m'n stijl/kunnen is.