PDA

View Full Version : Extra gitarist gezocht! Groningen.



Yblaauw
2 februari 2009, 12:04
Hee!

Voor onze band (Duroc) uit Groningen zijn wij op zoek naar een gitarist om ons aan te vullen. Momenteel zijn we een pop/rock trio en redden we ons prima, maar de mogelijkheden van die extra persoon lokken nu toch wel. De bedoeling is om extra partijtjes/lijntjes te bedenken om aan te vullen, of om soms de gitaarpartij van de zanger over te nemen, zodat hij zich meer op de zang kan concentreren.

Eigen werk? Ja, alleen maar.
Stijl? Johan, The Police, The Kooks, The Killers, Muse, The Beatles. Alles draait om de liedjes. Dus expliciet exploderende knalsolo's hoeven dus niet:)
Graag wel gevorderd en ervaring op podium verdiend wel de voorkeur. En een biertje op zn tijd hoort er ook bij;)

Goed, check onze muziek:
http://www.duroc-music.nl
http://www.myspace.com/durocmusic

Het is een gespreid bedje. Je stapt in in een goedlopende band, dus das natuurlijk wel lekker;)

Yde

Marshallover
2 februari 2009, 17:25
Klinkt als muziek in mijn oren. Jammer dat ik er (nog) te weinig tijd voor heb en dat de stijl van mij wel iéts pittiger mag ;-)

Waar en wanneer repeteren jullie? (puur uit nieuwsgierigheid?)

Succes!

Yblaauw
2 februari 2009, 17:56
Hee!

Tja, tijd is een problematisch iets;)
We repeteren in het nieuwe oefenruimtecomplex Muziek Organisatie Noord in Ulgersmaborg in Groningen. Oefenruimte met onze eigen spullen. Elke donderdagavond. Echter gezien onze fulltime-jobs naast de band verschuift het wel eens naar het weekend. Zolang er maar wekelijks wordt gespeeld:D

Wat doe jij/heb jij zoal gedaan aan muziek? Je woont in Groningen? Wat is jou muzikale voorkeur om te spelen dan? Wie weet juist een leuke match;)

Yde

Marshallover
2 februari 2009, 18:33
Ik heb je een privébericht gestuurd.

Yblaauw
27 februari 2009, 23:12
Zijn er nog gitaristen?:)

Seventine
1 maart 2009, 14:07
Ik heb wel interesse in jullie muzieksmaak!
Ik speel nu zo"n 10 jaar gitaar zowel :noob: als :strat:.
Hebben jullie de gitaarstukken ook op papier staan om eens uit te proberen?

Yblaauw
2 maart 2009, 15:58
Nope, we schrijven nooit iets op.;) Check de muziek anders even op http://www.myspace.com/durocmusic.

Zou je misschien eens een mail kunnen sturen naar de bandmail (zie site) met wat info? Ben benieuwd!:)

Thanks!

Seventine
2 maart 2009, 19:41
ik heb een mail gestuurd, ben benieuwd wat jullie er van vinden.:lp:

Yblaauw
9 maart 2009, 16:46
Still in search of...:)

DeiDRagonas
9 maart 2009, 18:36
Yde, is t nog steeds niet gelukt man!? Zijn jullie dan zo veeleisend?? In de stad Grunn moet toch wat te vinden zijn?

Grt en succes, Roy!
(MunkProductions)

Honderdvierendertig
10 maart 2009, 15:14
Ik heb wel interesse, heb zo'n vier-vijf jaar bandervaring. Ben 23-jarige student uit Groningen, en ongeveer 80 keer op het podium gestaan.

Mijn e-mail adres is struiks at gmail punt com. Je kunt me een e-mail sturen als je nog steeds opzoek bent.

nerdyrockstar
10 maart 2009, 21:08
I've got the looks, got the interst, got the energy, got the time :crazyhappy:...but haven't got the skills yet :makeup: anders had ik graag een auditie gedaan :(
iig laat ons weten als jullie wer in de vera staan ofzo:)

Yblaauw
11 maart 2009, 21:43
At Struiks at Gmail punt com: Je hebt mail:)

Jep Roy, nog steeds bezig. Willen natuurlijk wel echt de juiste man hebben:)

At Nerdy Rockstar: Vera:) Ja, dat was tof!:D