PDA

View Full Version : Hoi ik ben Ange1a !



Ange1a
2 februari 2009, 10:18
Ik ben een beginner in de gitarenwereld.

Wilde al jarenlang gitaar spelen maar is er nooit van gekomen.
Met mijn verjaardag zou mijn zus snaren in haar gitaar zetten die ik vervolgens mocht lenen om te kijken of ik het wat vond.
Naar mijn grote anthousiasme heb ik haar gitaar toen kado gekregen.:dance:
(Haar handen zijn te klein waardoor ze er niets mee kon).

Het is een amuse.Sinsdien ben ik dagenlijks aan het oefenen met het bijgeleverde boek en gaat het al redenlijk.:noob::p

Moet nog veel leren maar daarom ben ik hier.Heb al heel wat vragen duss,
hoop hier de antwoorden te vinden bij jullie ervaren gitaarspelers. ;)

DUS voor ALLEMAAL, TOT SNEL !:cooler:

Muzieknono
2 februari 2009, 10:20
Welkom Angela, leuk dat je er zo'n plezier aan beleefd, voor vragen ben je hier op de goede plaats, ik heb er ook al veel geleerd.
Mvgr. Dirk Jan :B

wietse
2 februari 2009, 10:28
welkom angela, wel 1 advies gebruik geen gekleurde letters.
dit komt namelijk de leesbaarheid niet ten goede voor iedereen, iemand die wat kleurenblind is die kan moeite hebben om het te lezen.

Ange1a
2 februari 2009, 10:31
Dank je wel Wietse en Muzieknono !

wietse
2 februari 2009, 10:37
Dank je wel Wietse en Muzieknono !

je hoeft niet te schreeuwen!!

voor als je niet bekend bent met forums, caps lock aan en dikke letters wordt als schreeuwen beschouwd.

Ange1a
2 februari 2009, 11:30
Hmmmm,:confused:Weer wat geleerd :) !

Even iets anders....mijn zus heeft op die gitaar snaren gezet,
waarvan 3 stalen en 3 nylon.Nu lees ik op het i'net dat je op een
klassieke gitaar (wat dit moet zijn) nooit stalen snaren mag zetten
i.v.m. kromtrekken van de hals.

Zijn er nog meer staal-achtige snaren en kan ik me vergissen,:???:
heeft zij het vermoedelijk (als onervarene) fout gedaan,
of is dit hele verhaal onzin ?

Weet ff niet waar ik dit moet postten en kon geen eerdere discussie's