PDA

View Full Version : Gitarist zoek Gitarist: akoestisch singer/songwriter duo



GunMetalBlue
2 februari 2009, 00:17
Hallo daar mede-muzikanten


Ik ben al een tijd bezig met het schrijven van eigen liedjes op mijn acoustische gitaar en neem ze dan als ik het wat vind op met Audacity en Gearbox van Line6. Ik stuur dan wat rond en krijg daar veel positieve reacties op, vandaar deze post. Ik speel een dikke 4 jaar en woon in de Regio van Zellik (bij Asse, België).

Ik zoek nu iemand waarmee ik gezellige, luchte, kleine liedjes kan maken. Ik zit met ideeën en ik wil samen met een tweede gitarist liedjes maken en die dan ook gaan brengen op kleine podia. Het soort muziek dat ik maak kun je vinden in deze link.
http://www.soundclick.com/bands/defa...&content=music (http://www.soundclick.com/bands/default.cfm?bandID=918263&content=music)

Je merkt dan ook direct waarom ik een tweede gitarist zoek, op je eentje kun je het niet brengen (luister naar 'Hitting Twenty' en je weet wat ik bedoel). Daarnaast is het uitwisselen van gedachten ook iets waar ik naar uitkijk. Wie van ons dan akkoorden doet en wie de solo's of wie schrijft/zingt of speelt... Dat hoeft niet vast te liggen.

Ik zou zeggen give it a listen en laat zéker wat horen als het je wat lijkt om samen zo'n muziek te gaan maken! (En het brengen op kleine podia natuurlijk)


Hopelijk tot schrijfs, tot hoors en/of tot ziens,

Wouter

Spitfire
2 februari 2009, 00:47
Hallo Wouter,

Allereerst moet ik even zeggen dat ik het echt supergoed vind klinken wat je tot nu toe gemaakt hebt en het lijkt me een geweldig leuk concept zo'n duo. Alleen het probleem is dat ik nou niet bepaald in de buurt woon. Nou ben ik wel wat gewend qua reizen met het OV (eens in de zoveel tijd naar mijn ouders is een reis van 3 uur heen, 3 uur terug) en ik ben ook zeker wel bereid om een stuk te reizen, maar ik weet niet of het het waard is om elke keer zóver te reizen. Laat maar even weten hoe jij hier tegenaan kijkt en of je misschien ideeën hebt.

Vriendelijke groeten,
Robert Jan

GunMetalBlue
2 februari 2009, 21:10
Hai Robert Jan

Eerst en vooral erg bedankt voor je compliment, is erg leuk te horen =)

Ik heb een tijd een vriendin gehad in Utrecht (vergelijkbare afstand). Dat heeft me geleerd dat een retour met de trein toch een dikke 3h duurt en al gauw meer dan 30 euro kost. Hoe graag ik ook met dit project van start wil, ik weet voor mezelf nu dat zo'n afstand pendelen voor mij financieel niet haalbaar is. Vind het echt balen...

Groetjes

Wouter

Spitfire
3 februari 2009, 00:05
Helaas. Enige optie die ik nog kan bedenken is om allebei 'de helft' te reizen, maar dat zal ook niet ideaal zijn. Ik blijf met goede moed verder zoeken ;)

GunMetalBlue
3 februari 2009, 18:22
Vooral doen! Ik heb net een positief antwoord gekregen van Ritse (ook van dit forum) die niet zo gek ver van mij woont. Ik kom er met 1 buslijn.

Heel veel succes gewenst met de zoektocht!

jasper159
8 februari 2009, 10:54
Jaaa wouter eindelijk doe je iets met je talent :cooler:

GunMetalBlue
19 februari 2009, 19:43
Bump!
.