PDA

View Full Version : Me, myself and I



Mcgryphon
1 februari 2009, 21:14
Nadat de vorige mislukt was, hier nogmaals:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-6TOAXCZL.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-487YMRLX.jpg
Ik ben Toon, 16, man, lelijk, en beginnend gitarist. Hopen dat ik beter word dan dit, want ik speel nog geen schildpad met een banjo weg zo slecht als ik nu na 2 weken ben :chicken:

hugo123
1 februari 2009, 21:26
Veel zelfvertrouwen heb je;)
Nee grapje;) Veel plezier op het forum!

Arts
1 februari 2009, 21:35
leuk dat je ook gitaar bent begonnen

ik zit op dezelfde school als jij:P
in de 6e zit ik nu

Snijdie
1 februari 2009, 21:37
Ik ben Toon [klopt], 16 [klopt], man [twijfelachtig], lelijk [understatement], en beginnend gitarist [kan je wel stellen]. Hopen dat ik beter word dan dit, want ik speel nog geen schildpad met een banjo weg zo slecht als ik nu na 2 weken ben :chicken:[nog op z'n zachtst verwoord]

Welkom hierzo :rockon:!

Mcgryphon
1 februari 2009, 21:44
leuk dat je ook gitaar bent begonnen

ik zit op dezelfde school als jij:P
in de 6e zit ik nu

Gokje... Guus? ;)

die Stagg strats bij ons op school ooit aan de tand gevoeld? die dingen zuigen :P
Speel jij net zo goed als Thijs-Jan of dat nog niet? ;)

Arts
1 februari 2009, 21:45
Gokje... Guus? ;)

die Stagg strats bij ons op school ooit aan de tand gevoeld? die dingen zuigen :P
Speel jij net zo goed als Thijs-Jan of dat nog niet? ;)


dat je die staggs aan durft te raken.... :S

en nee ik speel niet net zo goed als TJ






























beter zelfs

Mcgryphon
1 februari 2009, 21:46
dat je die staggs aan durft te raken.... :S

en nee ik speel niet net zo goed als TJ






























beter zelfs
Dat roept om een demonstratie he, dat weet je ;)
die durf ik inderdaad aan te raken, maar inpluggen in de versterker is al twijfelachtig, dat vereist moed met die adonis crap :P

Tho
1 februari 2009, 22:52
Gokje... Guus? ;)

die Stagg strats bij ons op school ooit aan de tand gevoeld? die dingen zuigen :P

Waarom vind je dat? het lijkt me niet dat je echt vergelijkingsmateriaal of verstand van zaken hebt na 2 weken. Pas op dat je niet met de meute mee lult, er kunnen best leuke beginnersplanken tussen zitten.

En welkom!

budje
2 februari 2009, 06:54
Stagg... Adonis... Dan liever die schildpad en die banjo!

Welkom!

Mcgryphon
2 februari 2009, 07:54
Waarom vind je dat? het lijkt me niet dat je echt vergelijkingsmateriaal of verstand van zaken hebt na 2 weken. Pas op dat je niet met de meute mee lult, er kunnen best leuke beginnersplanken tussen zitten.

En welkom!

Fretbuzz voor het leven of veel te hoge actie, je kan kiezen. Potmeters en plug die lostrillen. Frets die niet eens gelijk van hoogte zijn. Brakke sound. ;)
Ik geloof best dat er leuke beginnersplanken tussen kunnen zitten, maar dat zijn die 2 bij ons op school niet ;)