PDA

View Full Version : Gibson Firebird slagplaat



Jurjan
1 februari 2009, 18:25
Wie o wie kan mij helpen aan een zwarte slagplaat voor een Gibson Firebird studio? Origineel is die slagplaat wit, maar ik zou super graag een zwarte willen. Check onderstaande foto, zo moet mijn Gibson worden :)

http://i37.photobucket.com/albums/e83/kermitthethroat/Foo%20Fighters/Dave%20Grohl/DaveGrohl.jpg

niekb
1 februari 2009, 18:31
Ze zijn helaas niet te verkrijgen met het logo erop.

zoek maar even via google dan vind je wel webshops.

ieme
1 februari 2009, 18:39
Beetje ontopic:
Volgens mij is hij bij gibson niet te koop, zelf (laten) maken is een optie (valt reuze mee want je hebt een voorbeeld)

Beetje offtopic:
Hey Jurjan, bevalt die oude Marshall nog een beetje? heb je die orange kast met V30s der nog onder hangen?
vette gitaar, dave grohl zijn sound vond ik in 2005 ook erg goed met die firebird studio gitaren, beter als zn sound nu vooral in de harde nummers met zn DG335

Jurjan
2 februari 2009, 18:55
Hey Ieme,

Ben zeker erg tevreden met mijn Marshall JMP 1959 MKII. Het Orange cabinet heb ik nog steeds niet in bezit. Het moest een ruil worden met mijn Marshall 1960TV. Toen we de ruil wilden doen bleek de Orange een kapotte speaker te hebben. Vanaf de zomer staat die Orange al bij de reparateur. Beetje een lakse kerel waarmee ik de ruil wil doen. Ik ken hem vrij goed dus ach ... speel momenteel gewoon op de Framus met V30's. Die Orange komt nog wel.

Jurjan
2 februari 2009, 18:56
Beetje ontopic:
Volgens mij is hij bij gibson niet te koop, zelf (laten) maken is een optie (valt reuze mee want je hebt een voorbeeld)

Punt is dat ik dat witte Firebird logo er wel op wil hebben :) Lijkt me lastig om na te bootsen. Zelf maken is natuurlijk een optie, stukje plastic kopen en zagen maar.