PDA

View Full Version : mijn liedjes



Merelvh
1 februari 2009, 17:01
Hallo,
Ik ben 14 jaar en ben 2 jaar geleden begonnen met gitaarspelen. De laatste 2 maanden ben ik mijn eigen nummers gaan maken.
Nou ben ik benieuwd wat jullie ervan vinden. ( er zitten wat foutjes in de opnames )

www.myspace.com/merelvanhoek
alvast bedankt :)
Merel

Don Capo
1 februari 2009, 17:17
Qua muziekstijl doe je me een beetje denken aan Laurence Jauber, hoor nog welk wat foutjes maar over het algemeen lekker in het gehoor muziek, knap na twee jaar!

beruk
1 februari 2009, 17:21
Ik vind het zeer ok! Als je het thema speelt verlies je in tempo, maarrr verder zeer fijn. Wat is dat voor gitaar? Zomaar een acoustische met piezo die wel ok klinkt!

skabouter
1 februari 2009, 17:29
ik vind het ook zeer ok! Klinkt goed! hoe heb je het opgenomen? microfoon(s)? of direct in de interface?

mss op den duur aan te raden om meer tijd in opnames te steken en pas tevreden te zijn als alle foutjes eruit zijn....je hoort ze namelijk iedere keer langskomen (geld nog het meest voor JOUzelf, niet voor de luisteraar) en das vaak iedere keer vervelend. het kost wat meer tijd, maar dan ben je wel veel tevredener over je eigen werk...

Merelvh
1 februari 2009, 17:57
Dankjulliewel!
Ik heb het vandaag opnieuw opgenomen zonder foutjes, was er toch niet zo tevreden over.
De gitaar is een yamaha ld-10 opgenomen met een fishman neo-d humbucker in een line6 toneport ux2.

HdR
2 februari 2009, 12:19
Heel mooi Merel!, vooral zo doorgaan!

Gr,
Henk