PDA

View Full Version : Keeley?? Geld overmaken??



PeArLjAm
14 maart 2003, 22:54
Ik ben geinteresseerd in een pedaaltje van het bedrijfje Keeley die effectpedaaltjes modificeerd. Maar nu heb ik geen creditcard, en je kunt vogles de site alleen een creditcard gebruiken. Heeft iemand ervaring met deze man en zijn erook andere manieren om het geld daar te krijgen ?(en dan bedeol ik niet in een enveloppe ofzo, dat duurt zo lang en vind ik ook niet erg betrouwbaar.)

Alvast bedankt

sash
14 maart 2003, 23:03
Tot de tijd dat ik 18 ben werk ik met money orders. Kost 9.50 en duurt zo'n 10 dagen om het daar te krijgen.

Lucky
15 maart 2003, 01:56
Ik heb vaker dingen direct van hem gekocht.
Het is absoluut een van de klantvriendelijkste personen in de buisiness.
Ik zou hem emailen en vragen of dat er een andere oplossing is voor betaling dan creditcard of paypal. zeg maar dat ik (luca) je getipt heb...:grin: misschien helpt het.

super gozer!

----------

trouwens...volgens mij kun je ook een paypal account openen en dat aanvullen via een gewone bankrekening (kost wel geld om over te maken en af te boeken geloof ik)

welk pedaal, comp?, ts9?, ds1?

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Lucky op 2003-03-15 01:58 ]</font>

Dirtypool
15 maart 2003, 11:12
Je kunt natuurlijk ook ff een van ons vragen, die bij jou in de buurt woont, ff met z'n creditcard dat te betalen en vervolgens het geld aan hem geven.
Ik persoonlijk vind dat geen probleem.

Dirk_Hendrik
15 maart 2003, 13:52
2 opties,

De eerste is een western Union Money transfer. Op het moment dat jij betaald hebt is je geld ook voor de ontvanger op te pikken.

De tweede lijkt een wat bottere reactie. Schaf een creditcard aan. Nederland is wereldwijd gezien 1 van de sufste (westerse)landen als het gaat om het gebruik van een creditcard. Weinig winkels die er aan doenn, je moet je pincode weten (het is geen pinpas!!) etc. etc. In de VS kun je een pakje lucifers nog met creditcard afrekenen. Als je eenmaal aan een CC gewend bent is nederland ineens een vreemd land. Daarom is het ook niet zo vreemd dat je alleen met CC kunt betalen. In de VS is dat heel gewoon.

kokeleko
15 maart 2003, 14:29
Ik heb eens iets gekocht in Duitsland , en heb het ( cash geld dan, in een enveloppe ) gewoon aangetekend verzonden dus via de TPG , dit kostte iets van 7,50 Euroo, en het was er binnen twee dagen , USA zal natuurlijk iets langer duren, je kan het proberen.

dungekste
15 maart 2003, 15:55
Je kan bij Keeley kiezen uit diverse betaal mogelijkheden zoals cheques, postwissels (ofwel money order), krediet kaart of via bank overschrijving.

Robbert
15 maart 2003, 16:37
Ik heb ook Paypal, dus eventueel wil ik het pedaal wel aankopen voor je.

M'n mailadres staat onderaan.

PeArLjAm
15 maart 2003, 17:24
@ Robbert: youve got mail.. :smile:

Het gaat om een ds-1 met een seeing eye mod, voor mijn jcm800. Ik heb al een ts9/808 gehad maar ik vond hem niet echt geweldig klinken op mijn marshall. Toen wou ik voor een hotdrive 'n boost gaan, de boost was wel goed maar ik vond de overdrive wat minder. Ook heb ik de ds-1 getest, en die vond ik beter, echt een lekere meer marshall achtige sound. Daar ben ik naar op zoek, lekekr crunchy..

PeArLjAm
15 maart 2003, 18:24
@ Lucky:

Hoe lang duurde het voordat jou pedaaltjes binnenwaren (welke heb je besteld) en heb je wel eens invoerrechten moeten betalen?

sash
15 maart 2003, 18:32
Mijn ervaring is (via vrienden en uit eigen ervaring) bij de eerste paar dingen die je besteld geen rechten hoeft te betalen. Wanneer je meer gaat bestellen gaan ze vermoeden dat je handelaar bent en moet je dus betalen. Houd er wel rekening mee dat je altijd extra bij zou kunnen betalen dus zorg wel dat je daar ook het geld voor hebt.

Lucky
15 maart 2003, 19:15
Op 2003-03-15 18:24, schreef PeArLjAm:
@ Lucky:

Hoe lang duurde het voordat jou pedaaltjes binnenwaren (welke heb je besteld) en heb je wel eens invoerrechten moeten betalen?



Ik heb een compressor bij hem besteld...die was er met een week (ex de tijd die het koste om hem te maken) en ik heb een TMB bij hem besteld die was er ook met een klein weekje. Maar dat is vrij snel hoor...ik heb ook wel eens een maand zitten wachten op een pedaal uit de US.

Robert zette er bij op dat het een geschenk was met een waarde lager dan 50 dollar (dan betaal je niets) maar als je gesnaaid wordt door de douane dan laten ze je dubbel en dwars dokken.... Het is jouw risico. ook als ik verzend doe ik het meestal hoor een derde extra aan invoer vind ik toch wel zonde van het geld.