PDA

View Full Version : Bassist (20) uit Groningen zoekt gezelschap



Bartbart
31 januari 2009, 13:05
Beste mensen,

Mijn naam is Bart, ik ben 20 jaar oud, studerend en wonend in de stad Groningen.
Ik speel nu zo'n 5 jaar basgitaar, 2 jaar gitaar en ik probeer hier en daar wat te zingen.
Na het opdoen van enige band- en podiumervaring, ben ik op zoek naar gezelschap om britpop-achtige muziek mee te maken en, als het wat kli(n)kt, mee op te treden. (Zelf luister ik naar muziek als beatles, kinks, kooks, libertines (/babyshambles), voicst, thermals en dergelijke).

Ik ben dan met name op zoek naar een (zuiver) zingende gitarist (van rond de 20) die het leuk vindt om zowel akoestisch als elektrisch te spelen
of
naar een band die in het bezit is van een zanger.

Ik ben trouwens een voorstander van het spelen van eigen werk, maar ik ben niet vies van covers.

Graag hoor ik iets van belangstellenden!
Groeten Bart

DeePee
29 juni 2009, 23:47
He Bart,

Ik ben wel geinterresseerd. Ik woon ook in groningen en het lijkt me tof om wat te beginnen volgend jaar. Ik speel akoestisch en elektrisch nu ongeveer zo 6 jaar. Heel goed spelen kan ik niet maar ik ben gemotiveerd en leer graag. Het lijkt me erg tof om eens samen met iemand te jammen en eigen nummers te maken. Ik heb ook een jaartje zangles gehad, dus een beetje zingen dat moet wel lukken.

Als je nog interesse hebt dan hoor ik het wel! Ik ben trouwens 24 jaar.

Gr. Dirk Pieter