PDA

View Full Version : Is dit forum wel wat eigenlijk? :P



Easy Rider
14 maart 2003, 22:28
He mede bassisten!

Vroeg me al een tijdje af of er geen goed nederlands bas-forum bestond.
Deze hier lijkt het drukst bezocht.
Dus, is het wat hier of niet? :grin:
Schreeuw het uit!


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Easy Rider op 2003-03-14 22:32 ]</font>

LuC
15 maart 2003, 00:59
Welkom op het forum :grin:

Easy Rider
15 maart 2003, 01:50
Heh heh! Tnx!

EZ

basswasp
15 maart 2003, 08:42
Nee, 't is hier helemaal niks :wink: :grin:
Welkom hier! :grin:

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: basswasp op 2003-03-15 08:42 ]</font>

Emeth
15 maart 2003, 10:44
Als je Di-rect slecht vind blijf je hier anders moet je naar zo'n ander "wannabee" forum gaan. :wink:

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Emeth op 2003-03-15 12:58 ]</font>

Easy Rider
15 maart 2003, 11:13
Tja Di-Rect... Goed punt Emeth...

Ik bedoel, leuk dat ze aanslaan bij het publiek maar das ook niet zo'n kunst.
Eerst zou ik zeggen dat ze gewoon k*t zijn omdat ze van die slappe zooi maken, maar ik heb besloten om bands niet meer te dissen. In deze dag van electronische muziek is iedere live band hard nodig. Bovendien moet iedereen de muziek kunnen en mogen maken die hij/zij leuk vind... hoewel... af en toe... :grin:

Ik heb andere forums gezien dat mensen klagen over die bassist dat ie niet genoeg springt en z'n bas te hoog heeft hangen....
PARDON!?!?!?!?
Dan ben je ineens een slecht muzikant????
Kon m'n broek niet meer vinden. Die zakte zo ver af dat ie bij de benedenbuurman lag.

Blij te horen dat op dit forum er nog diepgang is!!

EZ

basswasp
15 maart 2003, 11:50
Heette dat forum toevallig http://www.musician.nl ? :grin:

bassopotmus
15 maart 2003, 11:59
Habg em zo hoog als je dat zelf goed dunkt.
Er is niets zieliger dan een wannabee die zn bas op zn enkels heeft hangen en er niets er kan krijgen...Als mijn ANTI-idool die gast van Blink-182..Mark hopper?

basswasp
15 maart 2003, 12:00
Hoppus... heeft zelfs z'n eigen Fender Signature Bass :S

Ruud
15 maart 2003, 13:47
Tja, wat heet diepgang op zo'n forum he, tis maar wat je der zelf van maakt...

bassopotmus
15 maart 2003, 13:47
Ow bijna goed. En jah die signature das gewoon goede marketing van Fender..Als die jochies willen em dan kopen en aangezien dat ding in Taco land word gemaakt kunnen ze die best betalen..

Easy Rider
15 maart 2003, 21:17
@basswasp: dat zou zomaar kunnen... tikje kinderachtig forum. Nou ja, mot er ook wezen, toch?

@ruud: nou kijk, alleen al dat jij die opmerking maakt zegt het al! :smile:

En dat bassopotmus de marketing strategieen van Fender doorziet spreekt ook voor hem en het forum.

basswasp
15 maart 2003, 21:25
Op 2003-03-15 21:17, schreef Easy Rider:
@basswasp: dat zou zomaar kunnen... tikje kinderachtig forum. Nou ja, mot er ook wezen, toch?


Achja... in ieder geval komen die lui dan niet hier :wink:

bassopotmus
15 maart 2003, 22:04
En dat bassopotmus de marketing strategieen van Fender doorziet spreekt ook voor hem en het forum.

Hopelijk heb je nu een ietswat positief beeld van me, hoop ik???

Hey maar, blijf ff hangen hier..Ik leer er iig wat van en probeer ook goed advies te geven.
Jah mensen, er zitten ook bullshit opmerkingen tussen, sorry. Iedereen heeft een moment van zwakte...