PDA

View Full Version : Jordy Norbart - Blues Jam



stratie
30 januari 2009, 15:35
Gewoon een jam op een Peter Green style backing track! het was eigenlijk een ''sound testje'' maar ik denk, ik upload hem toch gewoon even. haha

:D

De gear die ik gebruikt hebt is: Fender strat USA HSS
Boss ME50 (kweet de settings niet meer)

http://www.youtube.com/watch?v=Y7rErxjaQz8&feature=channel_page


Ik weet dat er fouten noten in zitten, en dat die nogal eentonig is haha, maar kijk er evendoorheen en let op de sound!:)

Gr stratie

JelmerOnGuitar
30 januari 2009, 19:18
Lekker man! Super jam, ik vind dat je goed speelt! Je wil graag wat horen over je sound: Die is goed, mooi!! Ik zou zelf alleen sowieso beginnen op de nek-coil.. Én ik hoor een brom, die mag weg:P..

Verder zou ik het wat meer opbouwen, wat rustiger beginnen en later pas helemaal uit je plaat gaan.. Ik snap dat je dat niet deed omdat dit niet met voorbedachte rade een fimlpje werd.. Daar vanuit gaande vind ik je echt lekker spelen!

Conclusie: afgezien van opbouw speel je deze jam echt superlekker!:D Je bent nog stééds beter aan het worden, je speelt en luistert veel he.. De progressie zit dr nog steeds in!:D

EDIT: Is die backing trek ergens te kijrgen?

stratie
30 januari 2009, 20:53
hey Jelmer!! thanks voor je reactie man:D jaaa ik gebruik altijd mijn humbucker voor dit soort dingetjes, ik weetniet vind dat toch wat dikker klinken ofzo haha, die ruis MOET idd weg maar ik ben hard aant werken om dat te fixen haha.

Ik spreek je wel weer dude:)

Gr. Jordy Norbart


Edit: ohja, ik kijk even op je hyves voor je mail, en dan stuur ik die track ff naar je.

JelmerOnGuitar
30 januari 2009, 21:24
hey Jelmer!! thanks voor je reactie man:D jaaa ik gebruik altijd mijn humbucker voor dit soort dingetjes, ik weetniet vind dat toch wat dikker klinken ofzo haha, die ruis MOET idd weg maar ik ben hard aant werken om dat te fixen haha.

Ik spreek je wel weer dude:)

Gr. Jordy Norbart


Edit: ohja, ik kijk even op je hyves voor je mail, en dan stuur ik die track ff naar je.

Je hebt PM:)