PDA

View Full Version : ook aan de myspace



hendrix2
30 januari 2009, 14:15
Wie zin heeft, ga gerust eens luisteren naar mijn 'huh' nogal aparte muziekstijl.

Het zijn nederlandstalige liedjes, meestal met 3 of 4 basisakkoorden, met nergens opslaande teksten en nog eens slecht gezongen ook. Dus alle respect als je er niets aan vindt en als je het helemaal niet grappig vindt ofzo :D
Vreemd genoeg is er toch een publiek voor te vinden want als ergens een gitaar staat, krijg ik altijd het verzoek om zulke nummers te spelen... en eerlijk is eerlijk... ik doe dat graag!

Je vindt er mijn nummers:
Willy de Transseksueel
Pascal van de Voetbal
Rudy
Het lelijke eendje

(opnamekwaliteit is niet al te best, ik weet het)

edit: de licht irriterende fluittoon in Rudy en Het lelijke eendje worden er nog uitgewerkt...

www.myspace.com/kennethbauters

RobertoL
30 januari 2009, 16:20
Leuk man!

Rudyrudyrudyrudy...AAAAHHAHAHAHA. Komt me wel ergens bekend van voor.:) Ach, er zijn ook andere belgen die heel beroemd worden met covers van rapliedjes met hun gitaar.

Voor de rest wel leuke en originele teksten. Ik vind ze wel leuk. Doorgaan zo!

hendrix2
30 januari 2009, 16:25
haha, thanx.

Rudyrudyrudy is alleen de eerste 5 seconden, daarna is het mijn eigen nummer. :D

Vandaag nog een nummer bijgeschreven: De okselvijvers van tante Bea.
Een van mijn betere vind ik :p binnekort zal ik die ook wel eens opnemen.

pietjeekes
30 januari 2009, 18:59
ik vind je muziek wel mooi hoor
lekker appart zoals vele dit niet zullen beweren.
teksten zijn ook wel lekker

doe zo voort

hendrix2
30 januari 2009, 20:10
thanks...

die teksten komen eigenlijk vanzelf. Deze middag was ik een wandeling gaan maken en ik kwam thuis met een heel nummer in m'n hoofd, melodie en begeleiding én tekst...
Als ik een titel heb, vloeit het nummer er meestal meteen uit. Al gaat het niet persé ergens over, dus da's nu ook niet zo moeilijk.

Lastig is wel om origineel te blijven...

Outrage
30 januari 2009, 23:29
Wie zingt er eigenlijk? Jij? Ik dacht dat je een andere stem had.

hendrix2
30 januari 2009, 23:41
Wie zingt er eigenlijk? Jij? Ik dacht dat je een andere stem had.

Jup, ik zing, maar het zou goed kunnen dat mijn zangstem verschilt van m'n gewone stem. Ben helemaal niet bezig met zang ofzo ook, ik vind het zelfs vreselijk mezelf te horen zingen, maar live vind ik het dan wel weer leuk :)

JvD.
31 januari 2009, 08:49
ah! je rijmt zo voorspelbaar dat ik van mijn stoel val van het lachen! geweldig!

hendrix2
31 januari 2009, 09:21
ah! je rijmt zo voorspelbaar dat ik van mijn stoel val van het lachen! geweldig!

't is natuurlijk een grote grap. en als je er, om welke reden ook, kan om lachen, ben ik blij! :D