PDA

View Full Version : MUSICTOYZ



maestro_nl
14 maart 2003, 20:56
Het lijkt zo mooi die MUSICTOYZ site.

Dan bestel je wat, krijg je netjes een orderbevestiging op je scherm.

Dan na 2 weken krijg je een mail dat het product ff niet voorradig is.

Jij mailen en mailen met die gasten, maar je krijgt NOOIT antwoord terug.

Na 8 weken ben je het spuugzat, maar ze hebben je creditcardnummer wel! en je bent een deal aangegaan met die gasten.
OK, je kunt de betaalopdracht terug halen bij je creditcard maatschappij, maar hoe ga je dat allemaal aantonen?

Dan mijn oplossing:
Je stuurt MUSICTOYZ een mail met een link uit wat forums waarin iemand klaagt over MUSICTOYZ en prompt reageren ze nu wel op je mail en wordt de order gecancceled.

Niet helemaal straight?
Zal best, maar MUSICTOYZ begon :smile:

sash
14 maart 2003, 20:57
Hmm ik heb anderhalve week geleden een Menatone Red Snapper besteld bij Musictoyz... Hoop dat die wel voorradig is :smile:

Negative K3 fan
15 maart 2003, 01:35
Je hoort veel van dit soort dingen, dat komt omdat musictoyz eigelijk een veel te klein bedrijf is voor wat ze (moeten) leveren, daardoor is er veel vertraging en slechte service enzo, terwijl die mensen daar allemaal wel hun best doen, ik denk dat het het best is als je er naartoe belt.

bunited
15 maart 2003, 14:09
Ik heb daar ook een aantal dingen besteld. Maar dat gaat wel erg langzaam.... Blijkt ook dat de Tonezone die ik had besteld niet voorradig is. Ondertussen duurt het nou al een paar weken..

zZoRgO
15 maart 2003, 15:08
heb net hetzelfde bij thomann.de...
moet nog tot eind maart wachten voor m'n peavey wolfgang...
heb hem midden febr besteld...

Izegrim
17 maart 2003, 14:16
My god... Ik wacht ook al drie weken op m'n gitaar bij Thomann. Waar gaat het heen met deze wereld? WANHOOP!

M Kactus
17 maart 2003, 14:59
Nou, dat heb ik bij feedback... Ik wacht toch ook al een mooie maand op mijn Ibanez... Ik word er hysterisch van :smile: Nog even en ik cancel alles denk ik...

M Kactus

7th heaven
17 maart 2003, 16:37
als je iets wilt kopen en de winkel waar je naar toe bent gegaan heeft het niet op voorraad bel gewoon de importeur om te vragen of er een winkel in nederland is waar het door jou gezochte model aan uitgeleverd hebben dan bel je naar die winkel of ze dat ding nog hebben
voor de volgende keer misschien een tip?!

maestro_nl
17 maart 2003, 21:22
Tip is OK, behalve bij producten die niet in NL of laat staan de EU te krijgen zijn.
Daarnaast scheelt de prijs ook nog aanzienlijk. Zelfs na 25% shipping + BTW + invoerrechten.

Izegrim
18 maart 2003, 12:48
IK WORD GEK!!! Vandaag krijg ik dan een berichtje van Thomann dat ze de gitaar niet bij hun order van Jackson hadden gekregen, omdat ze die pas vanaf 30 juni weer kunnen aanleveren... Ik werp mezelf voor de trein ofzo.