PDA

View Full Version : Leuke toevoegingen?



TIMMYTHEBASTARD
29 januari 2009, 18:58
Ik heb een Jackson JX-3 buizen voorversterker,
een Roland GP-100 voorversterker/effectsunits,
een Hughes & Kettner 100/100 CF200 eindversterker en een gemini stroomverdeler in een rackje zitten.
Ben gelukkig met de sounds, maar er kan altijd iets bij he:seriousf:
Weet iemand een leuke toevoeging aan mijn rackje?
Cheers! Timmy!:zz:

FNaRK
29 januari 2009, 19:18
een digitech gsp 2120 ??



:cheerup:

Nocki
29 januari 2009, 20:20
Daar heeft Mario zeker gelijk in! De Jackson is een leuke preamp maar met de Digitecht ga je veel en veel meer vooruit! kan m je echt aanraden!

Groetjes

Nocki

TIMMYTHEBASTARD
29 januari 2009, 22:08
Daar heeft Mario zeker gelijk in! De Jackson is een leuke preamp maar met de Digitecht ga je veel en veel meer vooruit! kan m je echt aanraden!

Groetjes

Nocki

Gebruik de preamp als parametric eq haal alles uit mijn gp100 dus snap het nut niet van de combinatie van de digitech en de roland:???:

Nocki
29 januari 2009, 22:10
Gebruik de preamp als parametric eq haal alles uit mijn gp100 dus snap het nut niet van de combinatie van de digitech en de roland:???:


ach... het was om Mario een plezier te doen :)

Hier dan een serieuze.

Koop een rackwah!

TIMMYTHEBASTARD
29 januari 2009, 22:13
ach... het was om Mario een plezier te doen :)

Hier dan een serieuze.

Koop een rackwah!

Haha enige die ik ken is die van dunlop voor rond de 1000 euro :chicken:
Arme (mbo)student he:dance: haha

BeeJee
29 januari 2009, 22:15
In die digitech zit uiteraard al een wah, plus nog veel meer functies. Ben je dus altijd beter mee af dan een rackwah! ;)

TIMMYTHEBASTARD
29 januari 2009, 22:19
In die digitech zit uiteraard al een wah, plus nog veel meer functies. Ben je dus altijd beter mee af dan een rackwah! ;)

Ja in mijn gp-100 ook haha.

morris
30 januari 2009, 00:53
In die digitech zit uiteraard al een wah, plus nog veel meer functies. Ben je dus altijd beter mee af dan een rackwah! ;)

ik citeer de sig van Beejee.

TIMMYTHEBASTARD
30 januari 2009, 11:55
ik citeer de sig van Beejee.

What!?:???:

morris
30 januari 2009, 15:05
What!?:???:

1) Beejee = poster in dit draadje
2) check een post of 4 geleden
3) bekijk Beejee's post
4) Sig = profielhandtekening
5) Citeer = verwijzing naar

:)

Morris

Liquid_Metal
30 januari 2009, 15:47
1) Beejee = poster in dit draadje
2) check een post of 4 geleden
3) bekijk Beejee's post
4) Sig = profielhandtekening
5) Citeer = verwijzing naar

:)

Morris

Lol. Onze Morris bedoelt dus: als je niet kan bedenken wat je nodig hebt heb je niets nodig. Je zou er dan alleen maar iets bij nemen omdat het KAN. En zoals eenieder die devoted tonefreak is weet: Less=more. Dus minder zooi in je rig zorgt ervoor dat je je tone zo zuiver mogelijk houdt.
In hetzelfde genre vraag ik me af of ik een MXR Phase 90 wil halen. Maar met een beetje kloten kan ik de phaser van mijn multifx (GMajor) ook gebruiken. Lid Nitefly7 zei dat ie phaser mooier pregain vind (kan niet met de Major) maar daar ben ik nog niet uit. Ik denk dat ik m post houdt, en dan heb ik dus geen MXR nodig. En een pedaaltje minder is tonesuck minder ;).

paulusdeBKB
30 januari 2009, 23:35
Maar jongens en meisjes, de GAS moet toch ook bevredigd?

Als je er graag 'iets' bij wilt, kun je eens kijken naar een Adrenalinn 3. Heb er zelf geen, maar lijkt me een hartstikke gaaf gadget-tje.

TIMMYTHEBASTARD
31 januari 2009, 14:37
Lol. Onze Morris bedoelt dus: als je niet kan bedenken wat je nodig hebt heb je niets nodig. Je zou er dan alleen maar iets bij nemen omdat het KAN. En zoals eenieder die devoted tonefreak is weet: Less=more. Dus minder zooi in je rig zorgt ervoor dat je je tone zo zuiver mogelijk houdt.
In hetzelfde genre vraag ik me af of ik een MXR Phase 90 wil halen. Maar met een beetje kloten kan ik de phaser van mijn multifx (GMajor) ook gebruiken. Lid Nitefly7 zei dat ie phaser mooier pregain vind (kan niet met de Major) maar daar ben ik nog niet uit. Ik denk dat ik m post houdt, en dan heb ik dus geen MXR nodig. En een pedaaltje minder is tonesuck minder ;).

Moah ik weet wel een paar effecten die ik erbij wil... was van digitech een 19"harmonizer waar de printplaat van een whammy 1 in zat... weet alleen niet meer welk aparaat dat was... die lijkt me wel wat:cheerup: