PDA

View Full Version : Joe Bonamassa 2 mei Groningen.



kassie
29 januari 2009, 00:22
Joe Bonamassa komt 2 mei in de Oosterpoort in Groningen.

Heb al kaarten

koentjo
29 januari 2009, 01:49
Joe Bonamassa komt 2 mei in de Oosterpoort in Groningen.

Heb al kaarten

dank je, jammer genoeg denk ik dat dat iets te ver voor mij is.

voor de mensen die gaan, hopelijk hoef je niet te zitten. zoals laatst in Vredenburg Leidscherijn te Utrecht, neemt veel van de beleving weg. geluid was wel goed in mijn ogen.

veel plezier aldaar :)

JeroenSchaaf
29 januari 2009, 02:45
JAJJJJJAA IK GA ER HEEN ( dacht ik... )


moet zelf optreden %&#&#^ dit is de eerste keer dat ik baal van een optreden!

Mr.Bluesbreaker
29 januari 2009, 08:07
Regel een vervanger? Kun je alsnog heen!

JeroenSchaaf
29 januari 2009, 09:00
Mwah zo makkelijk ligt het helaas niet. Tis met mijn Top100 coverband niet met The Hips, en het is het eerste optreden in tijden ( vanwege nieuwe bassist )

Die tegelijk ook dit festival organiseert. Nouja dan zelf die avond maar een JB nummer spelen!

Maroon
29 januari 2009, 09:45
Ik ben vorig jaar ook geweest. Was een feestje! :cheerup:

JeroenSchaaf
29 januari 2009, 10:15
Echt wel, daarna nog even gebleven en met Joe gepraat, en de bandleden! relaxed kerel!

Zijn set doorgepraat enzo! nu staat er stiekum op de achterkant van mijn peer dellen een handtekening van hem. op het afdek plaatje van de tremelo.

Fender75
29 januari 2009, 16:17
Zou er graag heen gaan, maar Gruning is toch net iets te ver weg..:(

stratestic
29 januari 2009, 17:33
Waar zie je dat hij in Groningen speelt op zijn eigen website zie ik alleen 4 mei Londen staan en Juni Duitsland. :???:

Komt hij nog ergens anders in Nederland. Wil hem graag een keer live zien namelijk.

Brewskie
29 januari 2009, 17:46
Waar zie je dat hij in Groningen speelt op zijn eigen website zie ik alleen 4 mei Londen staan en Juni Duitsland. :???:

Komt hij nog ergens anders in Nederland. Wil hem graag een keer live zien namelijk.

http://www.onlineticketshop.nl/content/details.asp?evenement_id=12148&taal_id=1

kassie
30 januari 2009, 13:16
Waar zie je dat hij in Groningen speelt op zijn eigen website zie ik alleen 4 mei Londen staan en Juni Duitsland. :???:

Komt hij nog ergens anders in Nederland. Wil hem graag een keer live zien namelijk.

Idd nog niet op zijn website. Die lui zijn traag. Als je googled dan vind je het wel. Ik vond het vrij speciaal. Omdat hij in Utrecht aangaf dat dit zijn laatste concert voor een jaar in Nederland zou zijn, ivm met nieuwe album en even een break ofzo, daarom speelde hij toen flink wat nieuw materiaal van het nieuwe album. Terwijl hij toch vaak in Nederland komt, en dan ook een stuk of 5 optredens zelfs heeft. Maar die kerel blijft gewoon maar door touren. Ik vind het niet erg want ik SMUL ER VAN.

Ik vond het ook niet tof dat je in Utrecht moest zitten. Ik wil met m'n kop recht voor z'n versterkers staan. De vette sound van z'n dumbles en jubilee door m'n lijf voelen rillen. Dan ben ik weer opgeladen als een telefoontje in het stopcontact:cheerup:

kassie
30 januari 2009, 13:17
Echt wel, daarna nog even gebleven en met Joe gepraat, en de bandleden! relaxed kerel!

Zijn set doorgepraat enzo! nu staat er stiekum op de achterkant van mijn peer dellen een handtekening van hem. op het afdek plaatje van de tremelo.

Hoe heb je dat gefikst? ik wil ook wel even een meet en great. Al was het alleen om in levende lijve kermit de kikker te horen praten:dance:

kassie
30 januari 2009, 13:23
http://www.onlineticketshop.nl/content/details.asp?evenement_id=12148&taal_id=1

dat is misleidend. daar staan ze voor 59E. Maar ik heb ze voor 40E inclusief annuleringskosten bij ticketservice.nl

Brewskie
4 februari 2009, 19:43
dat is misleidend. daar staan ze voor 59E. Maar ik heb ze voor 40E inclusief annuleringskosten bij ticketservice.nl

Nou goed dat je het zegt. Ik had gezocht en vond deze. Ik wist niet dat daar verschillende prijzen voor gevraagd werden per distributeur. De misleiding was in ieder geval niet mijn intentie.

kassie
9 februari 2009, 14:16
Nou goed dat je het zegt. Ik had gezocht en vond deze. Ik wist niet dat daar verschillende prijzen voor gevraagd werden per distributeur. De misleiding was in ieder geval niet mijn intentie.

Ik betichtte jou ook niet van misleiding, maar dat zou je zo kunnen lezen ja. Het ging bij mij om de website in kwestie. Van hun vind ik het een grove misleidende actie. 19E erboven op is veel te veel. En idd alleen maar omdat mensen niet verder zoeken als ze hun kaartje gevonden hebben op internet.

fuchs
9 februari 2009, 17:38
Vrijdag 1 mei speelt hij op Moulin Blues in Ospel.