PDA

View Full Version : 2,1/5,5 dc kabels, waar te koop?



Jantje Poen
28 januari 2009, 22:54
Ik zoek me suf, heb er twee nodig, die stroom kabeltjes die tussen het effect pedaal en de Pedalpower zitten. Ik heb geprobeerd ze zelf te maken, doet het niet, daarom wil ik ze nu kopen.

Jantje Poen
29 januari 2009, 09:39
nergens dus.:confused:

Nitefly7
29 januari 2009, 09:47
Ik zoek me suf, heb er twee nodig, die stroom kabeltjes die tussen het effect pedaal en de Pedalpower zitten. Ik heb geprobeerd ze zelf te maken, doet het niet, daarom wil ik ze nu kopen.

die kun je gewoon via Voodoo Labs zelf bestellen!
..of eventueel via een dealer van Voodoo Labs...
(je hebt toch een Voodoo Labs Pedal Power (2) toch?)

Bernd Veenema
29 januari 2009, 09:48
Heeft feedback ze toevallig niet? Ik weet dat je ze via de Voodoolab Website wel kunt bestellen, maar dan komen ze dus uit Amerika.

Jantje Poen
29 januari 2009, 10:15
die kun je gewoon via Voodoo Labs zelf bestellen!
..of eventueel via een dealer van Voodoo Labs...
(je hebt toch een Voodoo Labs Pedal Power (2) toch?)

Ja voor de PedalPower, maar om ze nou in de USA te kopen, ik wacht nog steeds op een pedaal wat bij de douane in beslag is genomen, ik heb daar voorlopig geen zin aan.

Ik zal maar een beetje gaan bellen, fietbek enzo...

Een internet strore hier in Nederland waar je allerlei spullen zou kunnen kopen zoals buizen (alle topmerken), kabels (alle topmerken), gitaarspullen (alle topmerken), vreemde schroefjes, snaren, enz... en dan ook nog voorradig zou wel eens handig zijn, en dan tegen normale prijzen en zonder verzendkosten bij een bepaald aankoopbedrag.

Henri K
29 januari 2009, 10:35
Misschien kun je het hier vinden.
http://www.burkey.nl/shop.htm
Ik had een 2de hands Powerpadel gekocht zonder kabetjes.
Toen heb ik hier kabeltjes besteld, werkt perfect. en binnen een paar dagen in huis.

Jantje Poen
29 januari 2009, 11:24
Misschien kun je het hier vinden.
http://www.burkey.nl/shop.htm
Ik had een 2de hands Powerpadel gekocht zonder kabetjes.
Toen heb ik hier kabeltjes besteld, werkt perfect. en binnen een paar dagen in huis.

Bingo! Oké ik zal ze daar gaan bestellen, de verz.kst zijn ook maar 1,88 en dat is beduidend netter dan de 8 Euros die je bij de meeste anderen betaald.

Negative K3 fan
29 januari 2009, 14:35
ik werk als invalkracht bij een onderdelenhuis keten daar verkopen we die dingen sowieso. plentyparts(.nl)

Jantje Poen
29 januari 2009, 16:44
ik werk als invalkracht bij een onderdelenhuis keten daar verkopen we die dingen sowieso. plentyparts(.nl)


ik heb ze al besteld voor 4,95 p/st.

Meestal betaal je bij lokale electroboer/onderdelenhuis veel meer??

Maakt ook niet uit ik heb ze eindelijk na 2 weken zoeken.