PDA

View Full Version : Amateur uit Brussel



Kingfisher
28 januari 2009, 19:50
Na enkele maanden lurken, heb ik me vandaag aangemeld. Ik speel al van m'n 16, nu net iets ouder. Ik heb een tijdje niet gespeeld: in het buitenland gezeten, de gitaar zit in storage. De helft van de gitaren zit nog steeds in de container, alsmede de versterker.
Nu 4 jaar later, in één keer moest ik mijn gitaar terug hebben. Ik heb nml ontdekt dat op 4 jaar de wereld van modelling software grondig veranderd is (fan van Amplitube en GR3), alsook de beschikbaarheid van tabs (Guitar Pro5).
Nu terug weer zware aanvallen van GAS. Dus let op mensen, eens verslaafd, altijd verslaafd. Aaargh, een Fender Twin of een Gibson Studio wine red...Je kan maar één gitaar tergelijk bespelen, en die Twin is té luid voor m'n buren. En toch.

Jedeel
29 januari 2009, 00:56
Welkom Kingfisher!

Ik werd getriggerd door je naam.
Is dit niet de 'bijnaam' van de aalscholver of het ijsvogeltje?

(OT: Er is zelfs een vliegvisclub in Nederland die deze naam hanteerd.)

VanMeekeren
29 januari 2009, 12:16
[Flauw-mode]

"Amateur uit Brussel" - is dat geen pleonasme?

[/Flauw-mode]


Welkom op het forum, KF. Je eerste indruk in je eerste posts her en der zijn goed. En dat je aan de Twin wilt: bellissimo!! :)

Kingfisher
31 januari 2009, 11:14
Mijn probleem met de Twin is dat het zo een overduidelijke keuze is: een Twin en een strat is als een Les Paul en een Marshall, eitje met spek, nootjes en bier,.....
Er zijn natuurlijke goede redenen waarom een bepaalde gitaar het supergoed doet met een bepaalde versterker, maar ik zoek iets anders.

Kingfisher
31 januari 2009, 11:15
Kingfisher is het Engels voor Alcedo Athis, inlandse ijsvogel. Kleine vogel, grote bek, dikke buik.