PDA

View Full Version : Seasick Steve 13 feb in Paradiso



Les Paul R8
28 januari 2009, 19:07
Deze bijzonder rauwe bluesgitarist is op 13 feb te zien en horen in Paradiso.

Aanrader!!!!

Als je hem niet kent: http://nl.youtube.com/watch?v=pNoPNC3ebYQ

Keesz
28 januari 2009, 19:30
harde shit, ik zal er zijn

rocker_71
28 januari 2009, 20:04
Jammer, dan kan ik niet. Gave gast, schijnt tegenwoordig ook iets met Jack White te gaan doen.

Chris Winsemius
28 januari 2009, 22:59
Ik ga ook!

Chris Winsemius
30 januari 2009, 20:46
Bump

Geen andere, zeezieke bluesliefhebbers hier? ;)

kassie
30 januari 2009, 21:55
Bump

Geen andere, zeezieke bluesliefhebbers hier? ;)

O ja zeker wel, ik smul er van. Paradiso is voor mij een eind weg. Dus hangt het er van af of ik anderen mee krijg. Maybe krijg ik ze zover.

hoofd
31 januari 2009, 14:08
Klotezooi, 13 februari kan ik niet, dan heb ik een ander concertje staan.. Crap..

Chris Winsemius
2 februari 2009, 16:46
Klotezooi, 13 februari kan ik niet, dan heb ik een ander concertje staan.. Crap..

Afzeggen?
;)
Jammer, zou wel tof zijn om jou daar ook mee te maken.

Thunders1988
2 februari 2009, 19:31
Ik ga heel waarschijnlijk in Brussel. :dance:
Kijk er best naar uit.

hoofd
2 februari 2009, 19:51
Afzeggen?
;)
Jammer, zou wel tof zijn om jou daar ook mee te maken.
Ja, ik zou echt graag wel willen, maar dezelfde avond is het afscheidsconcert van de Hardheid, al jaaaren een favoriet uit het Amsterdamse en bovendien een feest met hele goede vrienden die van ver komen.. Dus ja, daar kom en wil ik niet onderuit. Volgende keer beter! :satisfie:

Chris Winsemius
11 februari 2009, 15:25
Nog 2 nachtjes slapen (oid. ;) ).......

Voor de mensen die Seasick Steve (nog) niet kennen: zoek even op youtube!

_M_P
11 februari 2009, 15:54
jammer, daar kom ik net te laat achter.....schrijf je een verslag hier?

Chris Winsemius
12 februari 2009, 16:15
jammer, daar kom ik net te laat achter.....schrijf je een verslag hier?

Jammer! Ik zal hier 'n verslagje posten.

Aftrap:

Ik word van te voren bij de Bijlmer-bajes opgehaald door LP R8 :seriousf:
(handiger dan met de auto A'dam in ;) ).

Chris Winsemius
14 februari 2009, 11:53
't Was zeer ok.

Met drummer er bij (puur solo had ook makkelijk gekund en was misschien nog wat toffer geweest). Door omstandigheden moesten we wel na de 1e set (?) weg, dat was +/- 21:30, ik weet niet of het toen dus al afgelopen was. Ik had de CDs nog niet volledig beluisterd maar 'n aantal songs kwam mij bekend voor.

Gewoon 1 grote, doordreunende bluesmoter met humor en dankzij de drummer had het ook af en toe wat weg v/d White Stripes en zelfs iets "hiphop-achtigs". Steve helaas niet kunnen spreken (moest snel door) maar natuurlijk wel even z'n boutique-amp-verzameling vanaf het balkon kunnen checken: Roland Cube 30s (met 'n "X"?) en 'n Boss tuner om de gitaar uit te kunnen zetten ;)
Gitaren: gaar en bluesy. De kleine akoestische met PU en de sigarenkist hadden het grootste toonbereik.

Moet nog even wat koffie naar binnen werken.....

Les Paul R8
14 februari 2009, 14:26
Als Seasick Steve eerder bekend was geworden dan Clapton,, hadden we nu allemaal een Cube 30 willen hebben en een gitaar gemaakt uit een sigarenkist :)

Helaas, Clapton was eerder.....

Seasick Steve laat voor mij de geschiedenis en de toekomst van de echte blues horen!

kassie
14 februari 2009, 15:16
Als Seasick Steve eerder bekend was geworden dan Clapton,, hadden we nu allemaal een Cube 30 willen hebben en een gitaar gemaakt uit een sigarenkist :)

Helaas, Clapton was eerder.....

Seasick Steve laat voor mij de geschiedenis en de toekomst van de echte blues horen!

Echt te gek die seasick steve, helaas kon ik er niet bij zijn. nogal ver weg.
Over bluesmuziek worden we wel verwend tegenwoordig. Bonamassa, Sardinas, en Steve die meer teruggaat naar de roots. Vele wegen naar rome... heerlijk.